پرواز ۷۰ درصدی سان‌داگ؛ ترون به دنبال فتح بازار میم‌کوین‌ها است!

  • توسط: admin
پرواز ۷۰ درصدی سان‌داگ؛ ترون به دنبال فتح بازار میم‌کوین‌ها است!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش چشمگیر قیمت سان‌داگ (SUNDOG)، میم‌کوین جدیدی که بر بستر بلاکچین ترون ساخته شده، جامعه ارزهای دیجیتال را شگفت‌زده کرده است. ارزش بازار این توکن به لطف سرمایه‌گذاری‌های کلان و حمایت‌های جاستین سان، بنیانگذار ترون، طی چند روز از ۲ میلیون دلار به ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است.

سان‌داگ پس از اعلام راه‌اندازی پروژه سان‌پامپ (SunPump) توسط جاستین سان به شهرت رسید. این پروژه توانسته بخشی از بازار پامپ.فان (pump.fun)، پلتفرم تولید میم‌کوین بر بستر سولانا را به خود اختصاص دهد.

در حالی که نگرانی‌هایی درباره کاهش سریع هیجان پیرامون سان‌داگ وجود داشت، این میم‌کوین به مسیر صعودی خود ادامه داده و ممکن است به ارزش بازار میلیارد دلاری برسد.

خرید سریع SUNDOG!
با یک کلیک سان داگ (SUNDOG) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید SUNDOG

بر اساس داده‌های بازار، قیمت این میم‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۷۲ درصدی به ۰.۲۴۳۷ دلار رسیده و میزان رشد آن از زمان راه‌اندازی در ۱۷ آگوست نزدیک به ۳۰۰ درصد بوده است.

روند رشد این توکن شباهت زیادی به روند قیمت میم‌کوین سگ کلاهدار (WIF) در زمان راه‌اندازی دارد و همین موضوع، فعالان بازار را نسبت به آینده روشن آن امیدوار کرده است.

رشد سان‌داگ همچنین منجر به افزایش تعداد توکن‌های جدید در سان‌پامپ شده است. تا ۱۸ آگوست، کمتر از ۶ هزار میم‌کوین بر بستر ترون وجود داشت، اما این تعداد اکنون به ۱۳,۸۱۵ رسیده است.

اگر این روند ادامه یابد، احتمال انتقال نقدینگی از بازار میم‌کوین‌های شبکه سولانا به سمت میم‌کوین‌های سان‌پامپ بیشتر می‌شود و تقاضا برای توکن‌های TRX و SUNDOG نیز افزایش خواهد یافت.

در همین حال، طبق داده‌های پلتفرم آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، یکی از معامله‌گران با نام TT۴S۵ که از اولین خریداران سان‌داگ بوده، توانسته ارزش سرمایه‌گذاری اولیه ۱.۶۹ هزار دلاری خود را در عرض ۶ روز به حدود ۲۰ میلیون دلار برساند.

این معامله‌گر اکنون ۱۹.۵۲ میلیون دلار سان‌داگ در هفت آدرس مختلف دارد و ۱.۰۸ میلیون دلار از این توکن‌ها را به صرافی‌ها منتقل کرده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات