پرواز آپتوس با رشد استیکینگ و سرمایه‌ شبکه! آیا صعود به ۱۹ دلار قطعی است؟

  • توسط: admin
پرواز آپتوس با رشد استیکینگ و سرمایه‌ شبکه! آیا صعود به ۱۹ دلار قطعی است؟


قیمت ارز دیجیتال Aptos (APT) به دلیل افزایش فعالیت سهام در صرافی Mexi (MEXC) و رکورد جدیدی برای ارزش کل دارایی های قفل شده (TVL) در اکوسیستم DeFi آن، 12 درصد افزایش یافت و به 11.05 دلار رسید.

سرمایه گذاری به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا با قفل کردن توکن های خود پاداش دریافت کنند. این فرآیند باعث کاهش عرضه توکن ها و در نتیجه افزایش قیمت می شود.

تقاضا برای توکن های استیک Aptos در حال حاضر افزایش یافته است و باعث شده است که قیمت از سطوح مقاومت اصلی در نمودار روزانه عبور کند. علاوه بر این، TVL Aptos به 920 میلیون دلار رسید که نشان دهنده رشد چشمگیر اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) این پروژه است.

لازم به ذکر است معامله گران Maxi Exchange می توانند از پاداش 1.5 میلیون دلاری با نرخ درصدی سالانه (APR) تا 20 درصد بهره مند شوند.

با وجود کاهش 3.3 درصدی در بازار کلی ارزهای دیجیتال، Aptos به روند صعودی خود ادامه می دهد. در حال حاضر، این ارز دیجیتال بهبود قابل توجهی را از پایین ترین سطح 9.61 دلار در هفته گذشته ثبت کرده است.

نمودار قیمت آپتوس یک روند صعودی قوی را از پایین ترین سطح 5.50 دلاری در سپتامبر نشان می دهد که توانست مقاومت اصلی را در 9.00 دلار شکست دهد. مقاومت اصلی بعدی این ارز دیجیتال حدود 15.00 دلار است که در صورت عبور موفقیت آمیز، قیمت Aptos احتمالا به 19.00 دلار خواهد رسید.

برعکس، Aptus ممکن است محدوده پشتیبانی 9.00 دلار را مجدداً آزمایش کند. در صورت جهش تایید شده از این سطح، قیمت Aptos می تواند به سطوح بالاتری برسد. اما اگر این حمایت از بین برود، قیمت به منطقه حمایت بعدی در 7.45 دلار کاهش می یابد.

با این حال، به دلیل پیشرفت در فناوری Aptos و شرایط بازار، احتمال اینکه این ارز دیجیتال به محدوده 19 دلار برسد، بیشتر است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارز دیجیتال
Makerdao در نظر دارد برند Sky را کنار بگذارد و به Maker بازگردد
  • ۲ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۲ بازدید
اخبار ارز دیجیتال
قیمت ارزهای دیجیتال امروز ۲۳ مهر
  • ۲ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات