پتانسیل رشد نات‌کوین در سایه بیت‌کوین؛ فرصت طلایی خرید NOT را از دست ندهید!

  • توسط: admin
پتانسیل رشد نات‌کوین در سایه بیت‌کوین؛ فرصت طلایی خرید NOT را از دست ندهید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیلگران بازار در آخرین پیش‌بینی خود، هدف ۸۷ هزار دلار را برای بیت‌کوین تعیین کرده‌اند. رسیدن بیت‌کوین به چنین قیمتی می‌تواند باعث بهبود احساسات فعالان بازار و افزایش قیمت سایر ارزهای دیجیتال شود. یکی از این آلت‌کوین‌ها که سود زیادی از رشد قیمت بیت‌کوین خواهد برد، نات‌کوین (NOT) است.

این توکن در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰.۰۱۴۷ و ۰.۰۱۷۶ دلار معامله می‌شود و در یک روند جانبی قرار دارد.

علی‌رغم اینکه قیمت نات‌کوین طی هفته و ماه گذشته به ترتیب کاهش ۱۵ و ۹ درصدی داشته، رشد بیش از ۵۰۰ درصدی آن از کف تاریخی ۰.۰۰۴۶ دلاری خود به اوج تاریخی ۰.۰۲۸۹ دلاری‌اش، از پتانسیل قوی این ارز دیجیتال در بلند‌مدت حکایت دارد.

خرید سریع NOT!
با یک کلیک نات کوین (NOT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NOT

در حال حاضر، ۰.۰۱۹۲ و ۰.۰۲۲۰ دلار به‌عنوان سطوح مقاومتی کلیدی در مسیر صعود نات‌کوین عمل می‌کنند که شکسته شدن آن‌ها می‌تواند باعث رشد بیش از ۵۰ درصدی قیمت NOT شود.

تغییرات اخیر قیمت نات‌کوین نشان‌دهنده چشم‌انداز محتاطانه و در عین‌ حال، خوش‌بینانه معامله‌گران است. سرمایه‌گذاران باید مراقب سیگنال‌های بازار باشند؛ زیرا همسویی نات‌کوین با روند صعودی بیت‌کوین می‌تواند سوددهی چشمگیر آن را تسریع کند.

در واقع، روند جانبی کنونی بهترین فرصت سرمایه‌گذاری در نات‌کوین محسوب می‌شود؛ زیرا با شروع رالی بیت‌کوین، قیمت این ارز دیجیتال نیز افزایش خواهد یافت.


منبع

کریپتو دیلی


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات