پایان فصل اول بازی کتز؛ کدام کاربران واجد شرایط دریافت ایردراپ CATS هستند؟

  • توسط: admin
پایان فصل اول بازی کتز؛ کدام کاربران واجد شرایط دریافت ایردراپ CATS هستند؟


تیم توسعه بازی Catz (CATS) در اطلاعیه اخیر خود جزئیات airdrop و tocnomics این پروژه را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، مجموع عرضه توکن های کاتز 600 میلیارد واحد تعیین شده است و این توکن ها به شرح زیر توزیع می شود:

55 درصد برای فصل اول و دوم ایردراپ، 12 درصد برای عرضه در بورس اوراق بهادار، 10 درصد برای حامیان رشد اولیه، 10 درصد برای صندوق های اکوسیستم، 6 درصد برای تیم توسعه، 4 درصد برای سرمایه گذاران استراتژیک، 2 درصد برای شرکای رسانه ای و 1 درصد برای مشاوران پروژه

لازم به ذکر است که 30 درصد از عرضه توکن های کاتز معادل 180 میلیارد توکن در فصل اول این پروژه به کاربران پاداش داده می شود. کاربران برای دریافت Airdrop باید حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

1) پاس OG را با قیمت 1 تن بخرید، 2) حداقل یک تراکنش به ارزش 0.2 تن انجام دهید، 3) حداقل 5 دوست را دعوت کنید و 15 کار درون بازی را تکمیل کنید و آواتار خود را به روز کنید.

طبق اعلام Catz، 70 درصد از ایردراپ فصل اول (180 میلیارد توکن Catz) به کاربرانی که دارای OG Pass و تراکنش های روزانه هستند تعلق می گیرد و 30 درصد باقیمانده بین کاربرانی که در رشد جامعه نقش داشته اند توزیع می شود. .

آخرین عکس فوری برای فصل اول این بازی در تاریخ 30 سپتامبر ساعت 21:00 UTC گرفته خواهد شد. به زودی، فصل دوم آغاز خواهد شد که بر روی رشد عکس های هوش مصنوعی و ایجاد عکس های پروفایل منحصر به فرد برای کاربران تمرکز خواهد کرد.

تیم Catz اعلام کرد که به کاربرانی که هوشمندانه و با تلاش در پروژه مشارکت کنند، جوایز بیشتری اعطا خواهند کرد. به گفته تیم، در حالی که برخی ممکن است فکر کنند می توانند با کمترین تلاش جوایز بزرگی دریافت کنند، کاتز به کسانی پاداش می دهد که واقعاً بازی را درک می کنند و به طور مؤثر در پروژه مشارکت دارند.

Project Cats یک بازی تلگرامی است که مانند بازی محبوب Project Dogs به کاربران وفادار این پیام رسان بر اساس سن و فعالیت حساب کاربری، توکن های رایگان CATS را پاداش می دهد.

به نظر می رسد که جامعه فعال کاتز این پروژه را به یکی از هیجان انگیزترین فرصت ها در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات