پایان فصل اول بازی کتز؛ کدام کاربران واجد شرایط دریافت ایردراپ CATS هستند؟

  • توسط: admin
پایان فصل اول بازی کتز؛ کدام کاربران واجد شرایط دریافت ایردراپ CATS هستند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده بازی کتز (CATS) در اطلاعیه اخیر خود، جزییات ایردراپ و توکنومیک این پروژه را اعلام کرده است.

بر اساس این اطلاعیه، عرضه کل توکن کتز ۶۰۰ میلیارد واحد تعیین شده که این توکن‌ها به صورت زیر توزیع خواهند شد:

۵۵ درصد برای ایردراپ در فصل‌های یک و دو، ۱۲ درصد برای لیست شدن در صرافی‌ها، ۱۰ درصد برای حامیان رشد اولیه، ۱۰ درصد برای صندوق‌های اکوسیستم، ۶ درصد برای تیم توسعه‌دهنده، ۴ درصد برای سرمایه‌گذاران استراتژیک، ۲ درصد برای شرکای رسانه‌ای و ۱ درصد برای مشاوران پروژه.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

لازم به ذکر است که ۳۰ درصد از عرضه توکن کتز، معادل ۱۸۰ میلیارد توکن، در فصل اول این پروژه به کاربران پاداش داده خواهد شد. کاربران برای دریافت ایردراپ باید حداقل یکی از شرایط زیر را انجام دهند:

۱) خرید OG Pass با قیمت ۱ تون (TON)، ۲) انجام حداقل یک تراکنش به ارزش ۰.۲ تون‌کوین، ۳) دعوت از حداقل ۵ دوست و انجام ۱۵ تسک درون بازی و به‌روزرسانی آواتار.

بر اساس اعلامیه کتز، ۷۰ درصد از ایردراپ فصل اول (۱۸۰ میلیارد توکن کتز) به کاربرانی که دارای OG Pass و تراکنش‌های روزانه هستند، تعلق می‌گیرد و ۳۰ درصد دیگر به کاربرانی که به رشد جامعه کمک کرده‌اند، اختصاص داده می‌شود.

آخرین اسنپ‌شات برای فصل اول این بازی در تاریخ ۳۰ سپتامبر ساعت ۲۱:۰۰ به وقت UTC گرفته خواهد شد. بلافاصله پس از آن، فصل دوم آغاز می‌شود که بر فارمینگ عکس‌های هوش مصنوعی و ایجاد تصاویر پروفایل منحصربه‌فرد برای کاربران متمرکز خواهد بود.

تیم کتز اعلام کرده به کاربرانی که هوشمندانه و با تلاش به پروژه کمک می‌کنند، پاداش بیشتری می‌دهد. به گفته این تیم، اگرچه ممکن است برخی تصور کنند که با کمترین تلاش می‌توانند پاداش‌های زیادی کسب کنند، اما کتز به کسانی پاداش می‌دهد که واقعاً بازی را درک کرده و به شکل مؤثر در پروژه مشارکت داشته باشند.

پروژه کتز یک بازی تلگرامی است که مشابه پروژه محبوب داگز، به کاربران وفادار این پیام‌رسان بر اساس سن و فعالیت حساب خود، توکن‌های رایگان CATS پاداش می‌دهد.

به نظر می‌رسد که جامعه فعال کتز، این پروژه را به یکی از فرصت‌های هیجان‌انگیز در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات