پایان جنگ نظارتی با رمزارزها؛ برنامه ترامپ برای نجات صنعت کریپتو چیست؟

  • توسط: admin
پایان جنگ نظارتی با رمزارزها؛ برنامه ترامپ برای نجات صنعت کریپتو چیست؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

با افزایش احتمال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده ایالات متحده، او در حال آماده‌سازی برای تغییرات اساسی در زیرساخت‌های نظارتی متمرکز بر حوزه کریپتو است.

بایرون دونالدز، نماینده جمهوری‌خواه مجلس، در اظهارات اخیر خود گفته که او و ترامپ درباره نحوه برچیدن «چنگال نظارتی» که بر بازار ۲ تریلیون دلاری کریپتو سایه انداخته، صحبت کرده‌اند. به گفته دونالدز، این چنگال به رفتار خصمانه رئیس‌جمهور بایدن و معاونش کامالا هریس مربوط می‌شود.

در همین راستا، دونالدز به اظهارات ترامپ در ماه جولای اشاره کرده که گفته بود، اگر دوباره به قدرت برسد، گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را که در سرکوب دارایی‌های کریپتویی نقش مهمی دارد، اخراج خواهد کرد.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

دونالدز می‌گوید:

این مرد (گنسلر) فکر می‌کند که از همه باهوش‌تر است. این نوعی خودبزرگ‌بینی است که برای یک تنظیم‌کننده اصلی نمی‌توان قبول کرد.

دونالدز در ادامه گفت که او و ترامپ در حال کار بر روی ایجاد یک «فضای نظارتی آزمایشی برای کریپتو» هستند که یک چارچوب واضح برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها در حوزه‌های نوظهور فراهم می‌کند تا محصولات و خدمات خود را در یک محیط کنترل‌شده با حداقل مداخله آزمایش و ارائه نمایند.

از طرف دیگر، کامالا هریس نیز با اتخاذ موضعی متفاوت از دولت بایدن، اظهاراتی را برای جلب نظر رأی‌دهندگان کریپتو بیان کرده است.

با این حال، دونالدز می‌گوید که نمی‌توان به دموکرات‌ها در پذیرش رمزارزها اعتماد کرد:

آن‌ها (دموکرات‌ها) نمی‌خواهند هیچ محیط مالی در ایالات متحده وجود داشته باشد که نتوانند به‌طور مستقیم بر آن کنترل و نظارت کنند.

بر اساس داده‌های موجود در پلتفرم پلی‌مارکت (Polymarket)، احتمال پیروزی ترامپ اخیرا به بیش از ۶۰ درصد رسیده و در عین حال، شانس پیروزی هریس به کمتر از ۴۰ درصد کاهش یافته است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار بازار ارزهای دیجیتال
گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۲۵ مهر ۱۴۰۳)
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید
اخبار بازار ارزهای دیجیتال
گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۲۳ مهر ۱۴۰۳)
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات