پاپ‌کت از جمع ۱۰۰ رمزارز برتر خارج شد! پایان راه POPCAT یا فرصتی برای شروع دوباره؟

  • توسط: admin
پاپ‌کت از جمع ۱۰۰ رمزارز برتر خارج شد! پایان راه POPCAT یا فرصتی برای شروع دوباره؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، بازار کریپتو با افت قابل‌توجهی مواجه شده و بخش میم‌کوین‌ها نیز از این امر مستثنی نبوده ‌است. در بین توکن‌های مبتنی بر میم، پاپ‌کت (POPCAT) یکی از مواردی بوده که بیشترین آسیب را دیده است.

در زمان نگارش این خبر، پاپ‌کت با یک افت بیش از ۱۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۰.۶۲ دلار معامله می‌شود. اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود.

همزمان با این افت قیمت، پاپ‌کت از لیست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار نیز خارج شده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گکو (CoinGecko)، ارزش بازار این میم‌کوین که پیش از این نزدیک به ۱ میلیارد دلار بود، اکنون به ۶۰۱.۶۵ میلیون دلار رسیده است. در نتیجه، پاپ‌کت اکنون در جایگاه ۱۰۲ بازار قرار دارد.

در همین حال، پاپ‌کت همچنین شاهد کاهش قابل‌توجه میزان سود باز قراردادهای آتی خود است.

خرید سریع POPCAT!
با یک کلیک پاپکت (POPCAT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید POPCAT

بر اساس داده‌های سنتیمنت (Santiment)، سود باز این میم‌کوین در ۲۷ جولای تقریباً ۷۰ میلیون دلار بود، اما در زمان نگارش این خبر، به ۴۴.۹۲ میلیون دلار کاهش یافته که نشان می‌دهد علاقه فعالان بازار به این میم‌کوین در حال کاهش است.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز زیر سطح خنثی قرار گرفته که نشان می‌دهد گاوها قدرت کافی برای متوقف کردن این اصلاح را ندارند.

به گفته تحلیلگران، اگر روند فعلی ادامه یابد، قیمت پاپ‌کت ممکن است به زیر ۰.۶۰ دلار و در ادامه، به ۰.۵۱ دلار برسد.meme-coin-popcat-price-falls-

اما معامله‌گران باید مراقب باشند؛ زیرا افزایش فشار خرید می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد. همچنین، اگر پاپ‌کت به وضعیت اشباع فروش برسد، فرصتی برای جهش دوباره خواهد داشت. در این شرایط، قیمت می‌تواند به محدوده ۰.۷۰ دلار بازگردد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات