وضعیت بحرانی تون‌کوین، فرصتی طلایی برای درخشش این ۳ رمزارز!

  • توسط: admin
وضعیت بحرانی تون‌کوین، فرصتی طلایی برای درخشش این ۳ رمزارز!


زمان مطالعه: 3 دقیقه

پس از دستگیری پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، قیمت ارز دیجیتال تون‌کوین (TON) به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافت و در عرض ۷۲ ساعت، از ۶.۸ دلار به ۵.۵ دلار سقوط کرد. این رویداد نگرانی‌هایی را درباره آینده قیمت این ارز دیجیتال و احتمال افت بیشتر آن ایجاد کرده است.

دستگیری دورف در تاریخ ۲۴ آگوست، پس از فرود هواپیمای شخصی‌اش در فرودگاه فرانسه اتفاق افتاد. برخی از گزارش‌ها حاکی از آنند که این دستگیری به‌دلیل تحقیقات مربوط به نبود نظارت کافی در تلگرام و افزایش فعالیت‌های مجرمانه در این پلتفرم بوده است. این موضوع باعث خروج ناگهانی سرمایه از بازار تون‌کوین در روزهای اخیر و افزایش معاملات آتی، به‌خصوص توسط معامله‌گران شورت شد.

در این وضعیت، برخی از ارزهای دیجیتال رقیب ممکن است بتوانند سرمایه‌هایی که از بازار تون‌کوین خارج شده‌اند، را جذب کرده و شاهد رشد قیمت خود باشند. در ادامه به بررسی سه مورد از این ارزهای دیجیتال می‌پردازیم:

سولانا (SOL)

قیمت سولانا در هفته گذشته، با افزایشی تقریبا ۱۷ درصدی، از ۱۳۸ دلار به ۱۶۲.۳ دلار رسید. علاوه بر بهبود کلی بازار، رشد قیمت سولانا به‌دلیل افزایش حجم خرید نهنگ‌ها و شکل‌گیری الگوهای صعودی نیز شتاب بیشتری گرفت. سولانا یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار ایالات متحده است که در زمان نگارش این خبر، با قیمت ۱۶۰ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن ۷۴ میلیارد دلار است.

خرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!




خرید SOL

طبق داده‌های پلتفرم دیفای‌لاما (DefiLlama)، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه سولانا در ماه آگوست با افزایشی ۴۲ درصدی، از ۳.۸ میلیارد دلار به ۵.۴ میلیارد دلار رسید که نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به اکوسیستم سولانا و گسترش خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) آن است.

ترون (TRX)

ارز دیجیتال TRX که توکن بومی اکوسیستم ترون است، به‌تازگی توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. علت اصلی آن هم این است که در حال حاضر، کاربران می‌توانند با استفاده از پلتفرم سان‌پامپ (SunPump)، میم‌کوین‌های خود را در شبکه ترون ایجاد و راه‌اندازی کنند. این اقدام منجر به افزایش قابل‌توجه درآمد شبکه ترون شده و قیمت TRX را پس از رشدی ۲۵ درصدی در هفته گذشته به ۰.۱۷ دلار رسانده است.

طبق داده‌های پلتفرم اینتودبلاک (IntoTheBlock)، حجم معاملات بزرگ در شبکه ترون به ۱.۰۵ میلیارد دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش فعالیت سرمایه‌گذاران سازمانی یا افراد دارای سرمایه بالا است که معمولاً منجر به افزایش قیمت می‌شود.

اولانچ (AVAX)

قیمت AVAX از اواسط آگوست با رشدی ۴۱.۵ درصدی، از ۱۹.۷۸ دلار به ۲۸ دلار افزایش یافته است. این افزایش به‌دلیل بهبود بازار کلی و همچنین، راه‌اندازی صندوق معاملاتی اولانچ توسط شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) تقویت شده و تمایل کاربران به خرید این توکن را بیشتر کرده است.

طبق داده‌های پلتفرم اینتودبلاک، تعداد آدرس‌های دارنده توکن AVAX از سپتامبر ۲۰۲۱ به‌طور مداوم در حال افزایش بوده و به ۸.۳ میلیون واحد رسیده که نشان‌دهنده پذیرش و علاقه‌مندی بیشتر کاربران به این شبکه است. ارزش بازار اولانچ در حال حاضر حدود ۱۰.۷ میلیارد دلار است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات