هک حساب کاربری اوپن ای‌آی در توییتر؛ مراقبت توکن تقلبی OPENAI باشید!

  • توسط: admin
هک حساب کاربری اوپن ای‌آی در توییتر؛ مراقبت توکن تقلبی OPENAI باشید!


هکرها در روز قبل حساب کاربری شرکت اوپن ای‌آی (OpenAI) در توییتر به اسم OpenAI Newsroom را هک کرده و یک لینک فیشینگ را برای کاربران ChatGPT تبلیغ کردند تا توکن‌های OPENAI را کلیم کنند.

خلاصه خبر

حساب کاربری OpenAI Newsroom در شب قبل هک شد.

هکرها یک لینک فیشینگ و توکن OPENAI را تبلیغ کرده‌اند.

به گزارش کوین تلگراف، پس از اینکه هکرها در ۲۳ سپتامبر (۲ شهریور) به حساب کاربری OpenAI Newsroom دسترسی پیدا کردند؛ پست‌های مخربی را منتشر نمودند. آن‌ها یک لینک مشکوک به فیشینگ را برای کاربران ChatGPT تبلیغ کردند تا توکن‌های OPENAI را کلیم کنند.

این حمله چهارمین هک مرتبط با OpenAI در توییتر و حداقل پنجمین حادثه سایبری مرتبط با آن از ژانویه ۲۰۲۳ (فروردین ۱۴۰۲) است. تصاویر متعدد از این اتفاق نشان می‌دهد که هکرها توکن‌های OPENAI را برای پر کردن شکاف بین فناوری بلاک چین و هوش مصنوعی تبلیغ می‌کردند.

آن‌ها همچنین ادعا کردند که کاربران OpenAI واجد شرایط ایردراپ بخشی ازعرضه اولیه توکن OPENAI هستند. علاوه بر این هکرهای مذکور ادعا کردند که این توکن به کاربران اجازه می‌دهد به برنامه‌های بتای اوپن ای‌آی در آینده دسترسی داشته باشند.

لینک مذکور کاربران را به وب‌سایتی می‌برد که با اخطار «فیشینگ مشکوک» مشخص شده بود. گوگل در چنین مواقعی ۲ گزینه بیشتر بدانید (Learn More) یا نادیده گرفته و ادامه دهید (Ignore & Proceed) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لینک فیشینگ منتشرشده در حساب اوپن ای‌آی

نه شرکت اوپن ای‌آی و نه سم آلتمن (Sam Altman)، مدیرعامل آن، به هک مذکور واکنش نشان نداده‌اند. البته پست‌های مربوط به هکرها اکنون از حساب این شرکت حذف شده‌ است.


کپی لینک
لینک کپی شد

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
آخرین آپدیت از ایردراپ راکی ربیت: آینده بازی چگونه است؟
  • ۳ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۹ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
ایردراپ راکی رابیت انجام شد
  • ۳ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۰ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات