همستر کامبت از مرز 300 میلیون کاربر گذشت و به بزرگترین ایردراپ در تاریخ ارزهای دیجیتال تبدیل شد.

  • توسط: admin
همستر کامبت از مرز 300 میلیون کاربر گذشت و به بزرگترین ایردراپ در تاریخ ارزهای دیجیتال تبدیل شد.


بنیاد همستر هنوز اطلاعات دقیق توکن HMSTR آینده را فاش نکرده است که هدف آن هموار کردن راه برای بزرگترین ایردراپ در تاریخ ارزهای دیجیتال است.

طبق اعلامیه ای که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شده است، بازی Hamster مبتنی بر تلگرام از مرز 300 میلیون بازیکن عبور کرده است و اکنون در حال آماده شدن برای راه اندازی چیزی است که ادعا می شود بزرگترین ایردراپ در تاریخ کریپتوها است، که در کمتر از 5 ماه از زمان عرضه آن در سال 2018 به این موفقیت دست یافته است. مارس 2024، همستر کامبت در حال حاضر رکورد سریعترین محصول برای رسیدن به 100 میلیون کاربر را در اختیار دارد و تنها در دو ماه به نقطه عطف رسیده است و می تواند در راه رسیدن به رکورد جهانی گینس باشد، اکنون در اعلامیه مدت ها مورد انتظار تیم پشتیبان بازی جزئیات ایردراپ توکن همستر را فاش کرد، طبق اعلامیه ای که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شد، ایردراپ توکن HMSTR همستر بزرگترین ایردراپ در صنعت Web3 خواهد بود، ایردراپ HMSTR بزرگترین ایردراپ تاریخ کریپتو، 60 درصد از ایردراپ خواهد بود حجم به بازیکنان اختصاص داده خواهد شد و بقیه برای تامین نقدینگی بازار، کمک‌های اکوسیستم و کمک‌های مالی، جوخه‌های پاداش و موارد دیگر استفاده خواهد شد. محفوظ است، اطلاعات بیشتری در مورد توکنونومیک آینده HMSTR Token وجود ندارد.

تیم پشت همستر کامبت می‌گوید که هیچ سرمایه‌گذاری خطرپذیر یا سرمایه‌گذاری اولیه در توکن وجود ندارد، به این معنی که طبق اعلام، ارزش توکن صرفاً با تقاضای ارگانیک تعیین می‌شود، زیرا ما نه شرکت سرمایه‌گذاری هستیم و نه شرکت سرمایه‌گذاری از ما پشتیبانی می کنیم، هیچ فشار اضافی برای فروش وجود ندارد و نشانه مبتنی بر جامعه است و ارزش آن بر اساس تقاضا، عرضه و علاقه جامعه تعیین می شود. به گفته CoinGecko، اجرای بزرگترین ایردراپ در تاریخ ارزهای دیجیتال ممکن است دشوار باشد، با توجه به اینکه طبق اعلام این سازمان، پیشی گرفتن از ایردراپ UNI Uniswap که بیش از 6.43 میلیارد دلار ارزش داشت، بزرگترین ایردراپ کریپتو از نظر ارزش کل توزیع شده است. پشت همستر کمبت، فراتر از استفاده ویروسی برای به دست آوردن بازی ها، با هدف ایجاد یک اکوسیستم بازی گسترده تر در آینده، هدف ما تبدیل شدن به یک اکوسیستم انتشار بازی است که مخاطبان ما را در معرض بهترین استودیوهای بازی در هر اندازه، از فرصت های بازاریابی تا استفاده از رمز و گزینه های همکاری

بنیاد همستر قصد دارد تمام پلتفرم‌های بازی از جمله رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها را در تلاش برای جذب میلیارد بازیکن بعدی به ارزهای دیجیتال ارائه دهد، این بنیاد همچنین در حال کار بر روی ایجاد چندین جریان درآمد جدید برای ایجاد درآمد است که امکان فروش توکن آینده را فراهم می‌کند. برای بهبود اکوسیستم بازی خود، بنیاد همستر ممکن است در آینده برنامه های کمک هزینه اکوسیستم را برای توسعه دهندگان شخص ثالث نیز راه اندازی کند، این برنامه ها به جای همستر با ارز فیات اعطا خواهند شد تا اطمینان حاصل شود که توکن با فشار فروش اضافی مواجه نخواهد شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات