هجوم نهنگ‌ها و معامله‌گران به بازار دوج‌کوین! زمان صعود DOGE فرا رسیده؟

  • توسط: admin
هجوم نهنگ‌ها و معامله‌گران به بازار دوج‌کوین! زمان صعود DOGE فرا رسیده؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های اخیر نشان می‌دهند که فعالیت‌ها در بخش معاملات میم‌کوین‌ها افزایش یافته و این موضوع می‌تواند به رشد قیمت دوج‌کوین (DOGE) منجر شود. پس از افت اخیر، قیمت دوج‌کوین آماده شروع یک روند صعودی است.

به گفته علی مارتینز، تحلیلگر معروف، قیمت دوج‌کوین در حال خروج از یک الگوی مثلث نزولی چند ساله است که معمولاً به افزایش قیمت منجر می‌شود.

در گذشته، دوج‌کوین پس از شکست این الگو، یک رشد ۲۰۰ درصدی را تجربه کرده و سپس، ۶۰ درصد اصلاح قیمتی داشته است. اگر این روند تاریخی تکرار شود، دوج‌کوین می‌تواند به سقف ۰.۲۲۳۶ دلار برسد که آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۱ مشاهده شده بود.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

در حال حاضر، قیمت دوج‌کوین با ۰.۲۳ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۱۱۵ دلار رسیده است.

همچنین، افزایش فعالیت نهنگ‌ها نیز به این تمایلات صعودی افزوده است. طی یک هفته گذشته، ۲.۰۷ میلیارد واحد دوج‌کوین توسط این گروه از سرمایه‌گذاران جمع‌آوری شده که بزرگترین انباشت نهنگ‌ها از ژانویه تاکنون محسوب می‌شود. این امر نشان‌دهنده علاقه زیاد آن‌ها به دوج‌کوین است.

علاوه بر این، حدود ۱۱۰ هزار معامله‌گر کوتاه‌مدت در هفته گذشته به معامله دوج‌کوین پرداخته‌اند که نسبت به رقبایی مانند شیبا اینو (SHIB)، دگن (DEGEN) و پپه (PEPE)، حجم معاملات بیشتری دارد. افزایش حجم معاملات دوج‌کوین، نشان‌دهنده جذابیت آن برای کسب سود سریع است.

در این میان، تعداد آدرس‌های فعال دوج‌کوین هم به ۱۳۳,۸۸۰ آدرس رسیده که بالاترین سطح در هشت ماه اخیر محسوب می‌شود و نشان‌دهنده بازگشت علاقه به جامعه دوج‌کوین و ورود کاربران جدید است.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات