هاردفورک چانگ کاردانو با موفقیت‌ اجرا شد! منتظر افزایش قیمت ADA باشیم؟

  • توسط: admin
هاردفورک چانگ کاردانو با موفقیت‌ اجرا شد! منتظر افزایش قیمت ADA باشیم؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاردانو (ADA) با راه‌اندازی هاردفورک چانگ (Chang) به مرحله جدیدی از حاکمیت غیرمتمرکز وارد شده است. این تغییر به‌طور رسمی از اواخر روز یکشنبه آغاز شد و اکنون به دارندگان توکن ADA این امکان را می‌دهد که نمایندگان حاکمیت را انتخاب کرده و در مورد پیشنهادات توسعه‌ای مهم رأی دهند.

بنیاد کاردانو این هاردفورک را به‌عنوان یک نقطه عطف بزرگ برای شبکه و جامعه کاردانو معرفی کرده است.

هاردفورک چانگ یک ساختار حاکمیتی جدید را معرفی می‌کند که شامل سه نهاد اصلی است: کمیته قانون اساسی، نمایندگان منتخب (dReps) و اپراتورهای استخر سهام (SPOs).

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در همین راستا، چارلز هاسکینسون، هم‌بنیان‌گذار کاردانو هم اعلام کرده که کلیدهای جنسیس دیگر معتبر نیستند و این تغییر نهایی شده است.

همزمان با تکمیل موفقیت‌آمیز هاردفورک چانگ، شاخص نسبت لانگ/شورت (Long/Short) نشان می‌دهد که ADA ممکن است با افزایش قیمت قابل‌توجهی روبرو شود.

این نسبت که به ۲.۹۱ افزایش یافته، به این معنی است که ۷۵ درصد از معامله‌گران معتقدند قیمت این رمزارز، افزایشی خواهد یافت.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت ADA با بیش از ۲ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۳۳ دلار رسیده است.

در کنار این تغییرات مثبت، این مدل جدید همچنین ممکن است کار را برای نهادهای نظارتی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده دشوار کند تا کاردانو را به‌عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی کنند.

از طرفی، هاسکینسون همچنین اعلام کرده که در ماه اکتبر، چشم‌انداز “کاردانو ۲” را معرفی خواهد کرد. وی همچنین به بهبودهایی مانند راه‌اندازی شبکه‌ اجتماعی غیرمتمرکز و ادغام‌ با فناوری هوش مصنوعی اشاره کرده که می‌توانند کاردانو را به جایگاه خود بازگردانند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات