نِیرو در حال فتح قله‌های جدید! آیا آینده دوج‌کوین در خطر است؟

  • توسط: admin
نِیرو در حال فتح قله‌های جدید! آیا آینده دوج‌کوین در خطر است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

نیرو اتریوم (NEIRO)، یک میم‌کوین الهام ‌گرفته شده از سگ جدید خانواده کابوسو، سگ شیبا اینویی که الهام‌بخش دوج‌کوین (DOGE) بود، هیجان زیادی را در بازار رمزارزها برانگیخته است. این میم‌کوین که چند روز پیش در تاریخ ۲۷ جولای راه‌اندازی شد، روز گذشته یکم آگوست، به اوج قیمتی ۰.۲۰۸۵ دلار دست یافت.
در زمان نگارش این خبر، نیرو اتریوم با قیمت ۰.۲ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱،۳۵۳ درصدی از زمان معرفی دارد. ارزش بازار این میم‌کوین به رقم باورنکردنی ۲۰۰ میلیون دلار رسیده و حجم معاملات روزانه آن هم نزدیک به ۳۵ میلیون دلار است. علاوه بر این، تعداد کل دارندگان این ارز دیجیتال به ۹،۴۳۲ نفر رسیده است.

به این ترتیب، نیرو تنها میم‌کوینی است که با وجود افت سایر رمزارزهای هم‌رده، بازدهی مثبت دارد.
در این میان، برخی از فعالان بازار شروع به مقایسه عملکرد نیرو با عملکرد دوج‌کوین و شیبا اینو (SHIB) در سال ۲۰۲۱ کرده‌اند. به ‌عنوان مثال، یونس دی وونگ، تریدر، بر این باور است که ارزش بازار NEIRO می‌تواند به یک میلیارد دلار برسد.
البته توجه داشته باشید که به ‌دلیل افزایش شدید قیمت نیرو، دارندگان این رمزارز ممکن است شروع به برداشت سود خود کنند که می‌تواند قیمت را به صورت منفی تحت تأثیر قرار دهد. اما اگر احساسات حول این توکن در کوتاه‌مدت و میان‌مدت مثبت باقی بماند، نیرو ممکن است عملکرد دوج‌کوین را تکرار نماید.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

همچنین، همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ادعاهایی مبنی بر هانی‌پات بودن این رمزارز وجود دارد. در همین حال، به گزارش محققان بابل‌مپس (Bubblemaps)، بلافاصله پس از راه‌اندازی این توکن، ۷۸ درصد از عرضه آن میان افراد داخلی و نهنگ‌ها توزیع شده که این موضوع، قیمت آن را به شدت مستعد دستکاری می‌کند.


منبع

بی‌این کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات