نهنگ های بیت کوین به خرید رکورد 23 میلیارد دلاری در ماه جولای ادامه می دهند

  • توسط: admin
نهنگ های بیت کوین به خرید رکورد 23 میلیارد دلاری در ماه جولای ادامه می دهند


دارندگان دائمی بیت کوین با تعهد قاطعانه به سطوح قیمت فعلی، دارایی های خود را 358000 بیت کوین افزایش خواهند داد.

کی یانگ جو، مدیر عامل پلتفرم CryptoQuant، کی یانگ جو، در یک پست X در 24 جولای گفت که نهنگ های بیت کوین ظاهراً در حال انباشته شدن هستند زیرا قیمت بیت کوین همچنان به پایین تر از بالاترین حد تاریخ معامله می شود. او که جریان سکه‌ها به سرمایه‌گذاران با حجم بالا را بی‌سابقه خواند، دارندگان بیت‌کوین دائمی در حال خرید بزرگ در سطوح فعلی قیمت بیت‌کوین هستند، او با تجزیه و تحلیل تغییر سهام 30 روزه برای آدرس‌های دارندگان دائمی، انتقال ثروت را آشکار کرد، که احتمالاً با هر چیزی که دیده می‌شود متفاوت است. در تاریخچه بازار ارزهای دیجیتال به طور خلاصه گفت که بیت کوین در مرحله انباشت است.

طی ماه گذشته، 358000 بیت کوین به آدرس دارندگان دائمی منتقل شده است، این خریدها معادل حدود 23 میلیارد دلار در زمان نگارش این مقاله در 24 جولای، از سایر خریدها از نظر بیت کوین، از جمله دوره زمانی که BTC/USD به آن رسیده است. اوج فعلی آن 73800 دلار در ماه مارس است، اما دارندگان بلندمدت بیت کوین، که به عنوان نهادهایی تعریف می شوند که یک مقدار ثابت را برای 155 روز یا بیشتر، بدون توجه به روند کوتاه مدت قیمت، نگهداری می کنند، تا حد زیادی از فروش در سال 2024 خودداری کرده اند. موفقیت مستمر صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) را به‌عنوان وسیله‌ای برای قرار گرفتن نهادی در معرض بیت‌کوین نشان داد، و اشاره کرد که در ماه جولای سهم ETF جهانی 53000 بیت‌کوین بود.

بزرگترین ETF در ایالات متحده در 22 ژوئیه 500 میلیون دلار در یک روز جابه جا کرد، اما در همان زمان تحلیلگران هشدار دادند که چنین اعداد بزرگی تمایل دارند قبل از دوره های رفتار اصلاحی در قیمت بیت کوین، راه اندازی نقطه ای ETF اتر در صدر باشد. در 23 ژوئیه به تاریکی بازار افزوده شد و بازارهای کریپتو در دومین روز معاملات خود افت قابل توجهی را تجربه کردند، اما وقتی نوبت به روند بلندمدت انباشت می رسد، خوشبین است، اگرچه تمام بیت کوین های باقی مانده در کیف پولی که باید نگهداری شود، نهنگ ها به وضوح در حال جمع شدن هستند که دیگران به آنها می پیوندند، از جمله معامله گر محبوب و مفسر رسانه های اجتماعی Bitcoin Munger، که داده هایی را در X بارگذاری کرده است که به شدت بزرگترین گروه نهنگ ها را نشان می دهد. انباشته می شود و نشان می دهد که فقط کوچکترین گروه از دارندگان بیت کوین با 1 بیت کوین یا کمتر برعکس عمل می کنند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارز دیجیتال
Microstrategy یک میلیارد دلار برای خرید بیت کوین جمع آوری کرد
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارز دیجیتال
کاهش چشمگیر موقعیت های کوتاه بیت کوین در معاملات آتی CME
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارز دیجیتال
قیمت توکن کاتیزن بلافاصله پس از درج در صرافی ها تعیین شد!
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات