میلیاردر مشهور آمریکایی: همه نشانه‌ها به تورم اشاره دارند؛ بیت‌کوین بخرید!

  • توسط: admin
میلیاردر مشهور آمریکایی: همه نشانه‌ها به تورم اشاره دارند؛ بیت‌کوین بخرید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

پال تودور جونز، بنیان‌گذار شرکت تودور اینوستمنت و میلیاردر معروف، در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC در تاریخ ۲۲ اکتبر بیان کرد که به دلیل انتظارات برای افزایش تورم پس از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر، به خرید بیت‌کوین (BTC) و سایر کالاهای اساسی (commodities) روی آورده است.

او تأکید کرد که سبد دارایی‌هایش شامل طلا، بیت‌کوین، کالاهای اساسی و سهام شرکت‌های فناوری است و هیچ‌گونه دارایی با درآمد ثابت در سبد خود ندارد.

انتظار مصرف‌کنندگان آمریکایی برای تورم متوسط در ۱۲ ماه آینده حدود ۳ درصد است، در حالی که هدف فدرال رزرو برای تورم بلندمدت، ۲ درصد در سال تعیین شده است.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

با این حال، جونز معتقد است که افزایش هزینه‌های دولتی و کاهش مالیات‌ها تحقق این اهداف را بدون تغییرات عمده در سیاست‌ها غیرممکن می‌سازد.

دفتر بودجه کنگره تخمین زده که دولت فدرال در سال مالی ۲۰۲۴ با کسری ۱.۹ تریلیون دلاری مواجه خواهد شد که این رقم تا سال ۲۰۳۴ به ۲.۸ تریلیون دلار خواهد رسید.

به گفته جونز، برای خروج از این بحران، باید راه‌حل‌هایی برای کنترل تورم در نظر گرفت و به کشورهای دیگری مانند ژاپن اشاره کرد.

بر اساس گزارشی از موسسه مالی جی‌پی‌مورگان در تاریخ ۳ اکتبر، سرمایه‌گذاران به طلا و بیت‌کوین به عنوان راهی برای مقابله با سناریوی فاجعه‌بار ناشی از تنش‌های ژئوپولیتیکی روی آورده‌اند. از این رو، قیمت بیت‌کوین در سال جاری عملکرد مطلوبی داشته و با بیش از ۵۰ درصد رشد، به محدوده ۶۷ هزار دلار رسیده است.

در همین حال، بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت‌کوین به زودی به سقف تاریخی خود در ۷۳۶۷۹ دلار خواهد رسید و از آن فراتر خواهد رفت.


منبع

کوین تلگراف


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات