میزان کمک به انتخابات در آمریکا به 190 میلیون دلار رسید

  • توسط: admin
میزان کمک به انتخابات در آمریکا به 190 میلیون دلار رسید


با انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده که تنها دو هفته باقی مانده است، کمک های مالی ارزهای دیجیتال بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت و از 190 میلیون دلار گذشت.

کهنه‌کاران و مدافعان صنعت کریپتو مانند جان دیتون آخرین فشار را برای متقاعد کردن رای‌دهندگان به محیط ارز دیجیتال سالم در ایالات متحده انجام می‌دهند. کمک‌های مالی سیاسی کریپتو در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2024 امسال به بیش از 190 میلیون دلار رسید، با گزارش CNBC که 130 میلیون دلار اعلام کرد صرف رقابت‌های کنگره، از جمله انتخابات مقدماتی، بحث اهدای ارز رمزنگاری‌شده دوباره شروع شد زیرا کریس لارسن از ریپل مبالغ هنگفتی به کامالا هریس نامزد دموکرات داده است، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که لارسن بیش از 10 میلیون دلار به کامالا هریس اهدا می‌شود که منجر به خشم شدید ریپل شد. جامعه، قبل از آن لارسن نیز 1 میلیون دلار در ریپل به صندوق پیروزی هریس اهدا کرده بود

به گزارش High، با توجه به این واقعیت که دولت بایدن جنگی همه جانبه با ریپل بر سر فروش ریپل به عنوان یک ابزار امنیتی به راه انداخته است، شگفت‌آور است، بازار کریپتو کم و بیش واکنش مثبتی به احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات نشان می‌دهد. پولی مارکت، دونالد ترامپ از هریس جلوتر است و شانس خود را برای برنده شدن به 63.5 درصد افزایش می دهد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات