مو دِنگ، شگفتی‌ساز جدید بازار؛ میم‌کوینی که سود میلیونی می‌دهد!

  • توسط: admin
مو دِنگ، شگفتی‌ساز جدید بازار؛ میم‌کوینی که سود میلیونی می‌دهد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک معامله‌گر کریپتو با سرمایه‌گذاری در میم‌کوین جدید مو دِنگ (MOO DENG) که بر روی بلاکچین سولانا ایجاد شده، توانست ۱۱۵۰۰ درصد سود کسب کند. او با سرمایه‌گذاری ۸۱۵ دلار، ۳۰.۱ میلیون توکن مو دِنگ خریداری کرد و طی ۱۷ روز، سرمایه خود را به ۹.۴ میلیون دلار رساند.

این اتفاق باعث شد که بحث‌های گسترده‌ای در بازار کریپتو شکل بگیرد و توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران به این میم‌کوین جلب شود. مو دِنگ که به‌تازگی عرضه شده، با رشد قیمتی چشمگیر خود، سودهای قابل‌توجهی را به سرمایه‌گذاران بازگردانده است.

در همین راستا، یک سرمایه‌گذار دیگر نیز در مدت مشابه، با سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ دلار در این توکن، توانسته ارزش سرمایه خود را به ۱۲.۴۵ میلیون دلار افزایش دهد.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

این تحولات نشان‌دهنده رشد اعتماد سرمایه‌گذاران به بخش میم‌کوین‌ها است.

داده‌های اخیر حاکی از آنند که میم‌کوین‌های دیگری مانند پپه (PEPE)، شیبا اینو (SHIB)، داگ‌ویف‌هَت (WIF)، و بانک (BONK) نیز در لیست ارزهای دیجیتال برتر این هفته قرار دارند.

همچنین، آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق صرافی بیت‌مکس نیز اخیراً اقدام به جمع‌آوری میم‌کوین‌ها کرده که نشان از اعتماد او به این بخش از بازار دارد.

این روند نشان می‌دهد که تمرکز سرمایه‌گذاران از ارزهای دیجیتال سنتی، مانند بیت‌کوین و اتریوم به سمت دارایی‌های کوچکتر و پرریسک‌تر در حال تغییر است.

در حال حاضر، قیمت مو دِنگ با بیش از ۱۵ درصد رشد روزانه به ۰.۳۱۶۲ دلار افزایش یافته است. در این بازه، حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز با ۲۷ درصد افزایش، به ۱۶۲.۲۴ میلیون دلار رسیده است.

لازم به است که مو دِنگ در هفته گذشته ۵۹۰ درصد رشد کرده و از ۲۱ سپتامبر تاکنون، ۸۲۰ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات