معرفی ۳ ایردراپ که در هفته‌های آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید

  • توسط: admin
معرفی ۳ ایردراپ که در هفته‌های آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید


با رشد نسبی بازار ارزهای دیجیتال، چند استارتاپ ایردراپ خود آغاز کرده‌اند. تحت نظر داشتن این پروژه‌ها می‌تواند برای کاربران بازار ارزهای دیجیتال مفید باشد.

فهرست عناوین

Toggle

خلاصه خبر

همی نتورک ایردراپ خود را آغاز کرده است.

PIN AI هم ممکن است ایردراپ جدیدی را شروع کند.

به گزارش بی‌این کریپتو، سه پروژه که حمایت مالی سرمایه‌گذاران مشهوری هم دارند؛ ‌ایردراپ‌ خود را آغاز کرده‌اند.

۱. همی نتورک

همی نتورک (Hemi Network) با جمع‌آوری سرمایه ۱۵ میلیون دلاری خود از شرکت‌هایی مثل Binance Labs و Breyer Capital، خبرساز شده است. در حال حاضر این پلتفرم در فاز آزمایشی خود قرار دارد و شبکه اصلی‌اش را احتمالاً اواخر سال جاری راه‌اندازی می‌کند. همی نتورک تاکید کرده است:

همی نتورک با استفاده از بیت کوین و اتریوم، برنامه‌های بلاک چینی را ایجاد می‌کند که هم مفید و هم قدرتمندند.

این شبکه یک ایردراپ جدید را برای افزایش تعامل کاربرانش ارائه کرده است. متقاضیان برای شرکت در این ایردراپ می‌توانند به وب سایت رسمی همی نتورک مراجعه کنند.

سپس آن‌ها توکن‌های آزمایشی را در شبکه آزمایشی سپولیا (Sepolia) اتریوم بدست می‌آورند و به شبکه همی نتورک متصل می‌شوند. بعد هم با سواپ توکن‌ها، ایجاد کیف پول Hemi Safe و تکمیل تراکنش‌ها می‌توانند در ایردراپ آن شرکت کنند. تعامل در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم Galxe هم می‌تواند پاداش بیشتری داشته‌ باشد.

۲. یلو

یلو (Yellow) یک پلتفرم خدمات بلاک چینی است که فصل اول کمپین ایردراپ خود را راه‌اندازی کرده است. گفتنی است که کمپین Yellow بعد یک دور سرمایه‌گذاری موفق ۱۰ میلیون دلاری به رهبری کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران ریپل، شروع شده‌ است.

ایردراپ Yellow

پس از اتصال کیف پول به وب سایت Yellow، کاربران با چک کردن روزانه و تکمیل تسک‌ها امتیاز می‌گیرند. متقاضیان می‌توانند می‌توان با قفل کردن وجوه خود در شبکه Linea امتیاز بیشتری کسب کرد.

در حال حاضر، کل ارزش قفل شده Yellow حدود ۶۵٬۳۰۱ دلار است. با این حال، Yellow به خاطر نداشتن‌ سابقه کافی ریسک‌های پروژه‌های تازه تاسیس‌شده‌ را دارد.

۳. PIN AI

PIN AI خود را پروژه‌ای می‌داند که بخش‌های هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال را به هم متصل کرده است. این پلتفرم با تامین سرمایه ۱۰ میلیون دلاری خود از سرمایه‌گذارانی مانند آندریسن هوروویتز، ممکن است ایردراپ جدیدش را آغاز کرد.

برای شرکت در ایردراپ بالقوه PIN AI، کاربران می‌توانند فرم وب سایت PIN AI را پر کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند با تعامل در شبکه‌های اجتماعی PIN AI امتیاز کسب کنند.

برای مثال دنبال کردن حساب PIN AI و لایک کردن و ری‌توییت کردن پست‌های آن در X (توییتر سابق) می‌تواند مفید باشد. به طور کلی ابتکار PIN AI دموکراتیزه کردن فناوری هوش مصنوعی و ارائه یک دستیار هوش مصنوعی مبتنی بر حریم خصوصی است.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.


کپی لینک
لینک کپی شد

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
آخرین آپدیت از ایردراپ راکی ربیت: آینده بازی چگونه است؟
  • ۳ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۹ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
ایردراپ راکی رابیت انجام شد
  • ۳ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۰ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات