لیست ایردراپ‌های تلگرامی آبان‌ماه؛ برای کسب پاداش‌های شگفت‌انگیز آماده‌اید؟

  • توسط: admin
لیست ایردراپ‌های تلگرامی آبان‌ماه؛ برای کسب پاداش‌های شگفت‌انگیز آماده‌اید؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

آبان ماه هیجان‌انگیزی برای ایردراپ‌های مبتنی بر تلگرام خواهد بود؛ چرا که پروژه‌های بزرگی برای عرضه و لیست کردن توکن‌های خود آماده می‌شوند.

این ایردراپ‌ها با پیش‌بینی لیست شدن توکن‌هایشان در صرافی‌های معتبری مانند بایننس و اوکی‌ایکس، فرصت کسب پاداش‌های ارزشمندی را برای کاربران مهیا کرده‌اند.

در ادامه این مطلب، به مهم‌ترین ایردراپ‌های آبان اشاره می‌کنیم:

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

ایکس امپایر (X Empire): در روز پنج‌شنبه ۳ آبان (۲۴ اکتبر)، ایردراپ این بازی برگزار خواهد شد. این بازی به دلیل حواشی اخیر خود در رابطه با واجد شرایط شدن تنها ۶ میلیون کاربر از ۵۰ میلیون کاربر، سروصدای زیادی به پا کرده است.

لیست شدن توکن میم‌فای (MemeFi) و ایردراپ تومارکت (Tomarket): این رویدادها در تاریخ ۹ آبان (۳۰ اکتبر) برگزار خواهند شد.

وی‌کوین (W-Coin): اسنپ‌شات این بازی در تاریخ ۶ آبان (۲۷ اکتبر) گرفته شده و ایردراپ آن نیز در تاریخ ۱۵ آبان (۵ نوامبر) خواهد بود.

تپ‌سواپ (TapSwap): این ایردراپ قبل از ۹ آبان (۳۰ اکتبر) برگزار خواهد شد. توکن این بازی کلیک برای کسب درآمد قرار است در صرافی‌های بزرگی مانند اوکی‌ایکس و بایننس لیست شود.

میجر (MAJOR): این ایردراپ در اواسط آبان (اوایل نوامبر) انجام خواهد شد و بازیکنان می‌توانند با انجام مأموریت‌های مختلف، توکن کسب کنند. پیش‌بینی می‌شود که لیست شدن این توکن در صرافی‌های بای‌بیت و بایننس هیجان کاربران را افزایش دهد.

تون‌استیشن (TonStation): توکن سون (SOON) این بازی نیز در اواسط آبان (اوایل نوامبر) لیست خواهد شد. در این بازی، کاربران می‌توانند از طریق بازی‌های ساخت ایستگاه، توکن‌های SOON کسب کنند.

سید (SEED): این توکن نیز در اواسط آبان تا اوایل آذر (ماه نوامبر) در صرافی اوکی ایکس لیست خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود با افزایش تقاضا، قیمت توکن SEED پس از لیست شدن افزایش یابد.

نات‌پیسکل (Not Pixel): توکن این بازی در تاریخ ۱۰ آذر (۳۰ نوامبر) در صرافی‌های بزرگ لیست می‌شود و فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاران اولیه و شرکت‌کنندگان در ایردراپ فراهم می‌کند.

همچنین، بلوم (Blum)، اسپینر کوین (SpinnerCoin) و پاکت‌فای (PocketFi) نیز در حال آماده‌سازی برای برگزاری ایردراپ‌های خود در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۴ هستند. با این حال، تاریخ‌ دقیق این ایردراپ‌ها هنوز اعلام نشده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ایردراپ های تلگرام
تاریخ توزیع ایردراپ X Empire مشخص شد! کاربران چه کار باید بکنند؟
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۳ بازدید
اخبار ایردراپ های تلگرام
کتز آماده لیست شدن در صرافی‌ها! هر توکن CATS چقدر ارزش خواهد داشت؟
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۲۶ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات