فرار نهنگ‌ها از بازار اتریوم؛ پایانی برای رالی صعودی ETH؟

  • توسط: admin
فرار نهنگ‌ها از بازار اتریوم؛ پایانی برای رالی صعودی ETH؟


در روزهای اخیر، نهنگ‌های اتریوم (ETH) به طور مداوم سکه‌های خود را می‌فروشند که باعث کاهش رشد قیمت ارز دیجیتال شده است.

در هفته گذشته قیمت اتریوم 14.76 درصد افزایش یافت و به 2640 دلار رسید. اما این تجمع ممکن است به دلیل نهنگ فروشی با مقاومت روبرو شود.

این هفته، یکی از شرکت‌کنندگان در عرضه اولیه سهام اتریوم که 150000 سکه در بلوک جنسیس دریافت کرده بود، پس از دو سال عدم فعالیت دوباره فعال شد. او روز دوشنبه 3510 اتریوم به ارزش 9.12 میلیون دلار در صرافی کراکن واریز کرد.

علاوه بر این، نهنگ دیگری که به دلیل نگهداری مقادیر زیادی اتریوم شناخته شده است، توکن های خود را فروخت. بر اساس داده ها، نهنگ 15000 اتریوم به ارزش 38.4 میلیون دلار در صرافی ها سپرده گذاری کرد. این نهنگ همچنین سابقه فروش اتریوم درست قبل از سقوط بازار را دارد.

با توجه به اقدامات این نهنگ ها، میزان اتریوم در صرافی ها افزایش یافته و در حال حاضر 21.45 میلیون اتریوم به ارزش بیش از 56 میلیارد دلار در صرافی ها ذخیره شده است. تا 20 سپتامبر، در مجموع 30000 اتریوم به ارزش 79.20 میلیون دلار به صرافی ها ارسال شده است.

از سوی دیگر، کاهش هفته گذشته تعداد آدرس‌های جدید و فعال در شبکه اتریوم نیز به این فشار نزولی دامن می‌زند. داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های تجاری جدید اتریوم 43 درصد و تعداد آدرس‌های فعال 18 درصد کاهش یافته است.

در نتیجه، ادامه سود گرفتن توسط نهنگ ها ممکن است مانع از رسیدن قیمت اتریوم به سطح 2868 دلار شود.

اگر فشار فروش در بازار عمومی نیز افزایش یابد، قیمت اتریوم ممکن است به سطح 2570 دلار بازگردد. ضرر در این سطح نیز می تواند قیمت را به 2111 دلار کاهش دهد.

با این حال، اگر فروش نهنگ متوقف شود و تقاضای جدید افزایش یابد، فرصتی وجود دارد که قیمت 8 درصد افزایش یابد و از مقاومت 2868 دلار عبور کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات