فاندینگ ریت بایننس برای سومین بار منفی شد! آیا BNB به ۵۲۳ دلار سقوط می‌کند؟

  • توسط: admin
فاندینگ ریت بایننس برای سومین بار منفی شد! آیا BNB به ۵۲۳ دلار سقوط می‌کند؟


نرخ سرمایه بایننس برای سومین بار از سال 2023 منفی شده است. این نشان دهنده احساسات نزولی و کاهش تقاضا برای موقعیت های طولانی بایننس کوین (BNB) در میان افزایش فشار فروش و اختلافات خارجی است.

طبق داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، هر زمان که نرخ سرمایه بایننس منفی شود، معمولاً قبل از حرکت‌های عمده بازار است.

وقتی سطح بودجه مثبت باشد، نشان دهنده احساسات صعودی است. با این حال، نرخ سرمایه بایننس دوباره منفی شد، که نشان می دهد معامله گران انتظار کاهش بیشتر در بازار را دارند که نشان دهنده ترس های پیرامون چرخه های سپتامبر بیت کوین است.

علاوه بر این، مناقشات اخیر بایننس شامل همکاری با دولت ها برای مسدود کردن حساب ها، شرایط بازار را بدتر کرده است.

به ویژه، ادعای مسدود کردن حساب‌های فلسطینی به دستور اسرائیل ممکن است باعث شود بسیاری از مسلمانان دارایی‌های خود را از Binance خارج کنند. این عوامل خارجی ممکن است تقاضا برای موقعیت های خرید را کاهش دهد و فشار فروش را افزایش دهد.

این روند منفی نرخ سرمایه گذاری بایننس تأثیر قابل توجهی بر بایننس کوین داشته است. بایننس کوین در 30 روز گذشته 7.62 درصد کاهش یافت و قیمت آن به 535.48 دلار رسید.

این نشان دهنده کاهش قابل توجهی نسبت به بالاترین قیمت اخیر خود یعنی 598 دلار در دو هفته پیش است.

همچنین در هفته گذشته، شاخص قدرت نسبی (RSI) از 62 به 46 کاهش یافت و انحلال طولانی مدت به 1.1 میلیون دلار رسید که نشان دهنده شدت احساسات نزولی است.

لازم به ذکر است که کاهش تقاضا برای موقعیت های خرید با کاهش نرخ موزون تامین مالی بر اساس بهره باز تایید می شود. که با وجود بهبود اندک هنوز کم است.

در چنین شرایطی، با ادامه فشار فروش و احساسات نزولی، قیمت BNB ممکن است تا سطح حمایت 523 دلار سقوط کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات