فانتوم نام خود را تغییر داد! توکن‌های قبلی چه می‌شوند؟

  • توسط: admin
فانتوم نام خود را تغییر داد! توکن‌های قبلی چه می‌شوند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز فانتوم (Fantom) در فرآیند آماده‌سازی برای راه‌اندازی ماشین مجازی اتریوم سونیک (Sonic)، نام خود را به سونیک‌لبز (Sonic Labs) تغییر داده است. این تغییر نام تجاری به طور رسمی از طریق پلتفرم X در تاریخ ۱ آگوست اعلام شد و سونیک لبز اکنون به طور کامل در تمام پلتفرم‌ها فعال است.
تغییر نام، نقطه عطف جدیدی در نقشه راه سونیک لبز در راستای را‌ه‌ا‌ندازی سونیک محسوب می‌شود که با هدف ارائه وضوح و دید بیشتر به جامعه این پروژه، از جمله دارندگان توکن FTM، توسعه‌دهندگان شبکه و اعتباردهندگان صورت گرفته است.
هسته تحول فانتوم در به‌روزرسانی سونیک نهفته است که هدف آن ایجاد انقلابی در زمینه مقیاس‌پذیری، امنیت و تجربه کاربری خواهد بود. در پی این به‌روز‌رسانی، سرعت تراکنش‌ها از ۲۰۰ تراکنش در ثانیه به ۲ هزار تراکنش در ثانیه خواهد رسید.

همزمان با راه‌اندازی شبکه سونیک، بنیاد سونیک نیز معرفی خواهد شد که مسئولیت مدیریت پروتکل و بخش خزانه‌داری شبکه را بر عهده خواهد داشت.
سونیک همچنین نحوه ذخیره‌سازی پایگاه داده و مکانیسم‌های اجماع را بهینه خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی بلاکچین سونیک، وضعیت آن به عنوان یک پلتفرم لایه ۱ است که از یک پل سفارشی لایه ۲ برای برقراری ارتباط امن با اکوسیستم اتریوم استفاده می‌کند. این یکپارچه‌سازی، برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) در بستر سونیک را قادر می‌سازد که به مزایای شبکه اتریوم، از جمله نقدینگی، پایگاه کاربر و طیف جدید پروتکل‌های آن، دسترسی پیدا کنند.
بنیاد فانتوم متعهد شده است که ۲۰۰ میلیون توکن S را که توکن بومی جدید سونیک محسوب می‌شود، با هدف تسریع مهاجرت شرکا، به یک صندوق جدید واریز کند. همچنین، این پلتفرم مکانیزم‌های ایردراپ و پاداش را برای دارندگان توکن FTM معرفی کرد که طبق آن، کاربران به نسبت ۱ به ۱ توکن S دریافت خواهند کرد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن FTM با کاهشی ۳.۸ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۳۹۲۲ دلار رسیده است.


منبع

بیت‌کوینیست


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات