عملکرد بیت کوین پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده چگونه خواهد بود؟

  • توسط: admin
عملکرد بیت کوین پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده چگونه خواهد بود؟


با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری در ایالات متحده، بررسی اینکه چگونه این رویداد در گذشته بر قیمت بیت کوین تأثیر گذاشته است، می‌تواند جالب و کاربردی باشد. از نظر تاریخی، بازار سهام ایالات متحده روندهای قابل توجهی را در دوره‌های انتخاباتی نشان داده است. با توجه به همبستگی بیت کوین با سهام و به ویژه  S&P 500، این می‌تواند بینشی عمیق در مورد اتفاقات بعدی ارائه دهد.

همبستگی S&P 500 و بیت کوین

بیت کوین و شاخص S&P 500 از لحاظ تاریخی همبستگی قوی داشته‌اند، به ویژه در طول چرخه‌های صعودی بیت کوین و دوره‌های ریسک‌پذیری در بازارهای سنتی! این پدیده ممکن است به طور بالقوه با بلوغ بیت کوین و «جدا شدن» از روند بازار سهام و همچنین روایت آن به عنوان یک دارایی سوداگرانه، پایان یابد. با این حال هنوز هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر این موضوع وجود ندارد.

منبع Bitcoin Magazine PRO

عملکرد بهتر پس از انتخابات

S&P 500 معمولاً پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده واکنش مثبت نشان داده است. این الگو در چند دهه گذشته ثابت بوده است، به طوری که بازار سهام اغلب در سال بعد از انتخابات، سودهای قابل توجهی را تجربه می‌کند. در نمودار تغییرات سالانه S&P500 در مقابل بیت کوین، می‌توانیم زمان برگزاری انتخابات (دایره‌های نارنجی) و عملکرد قیمت بیت کوین (خط سیاه) و S&P 500 (خط آبی) را در ماه‌های بعد ببینیم.

منبع Bitcoin Magazine PRO

انتخابات 2012: در نوامبر 2012، S&P 500 نسبت به سال قبل 11 درصد رشد داشت. یک سال بعد، این رشد به حدود 32 درصد رسید که منعکس‌کننده رشد قوی بازار پس از انتخابات است.
انتخابات 2016: در نوامبر 2016، S&P 500 نسبت به سال قبل حدود 7 درصد رشد داشت. یک سال بعد، تقریباً 22 درصد افزایش یافت که دوباره افزایش قابل توجهی را پس از انتخابات ثبت کرد.
انتخابات 2020: این الگو در سال 2020 ادامه یافت. رشد S&P 500 در نوامبر 2020 حدود 17 تا 18 درصد بود. تا سال بعد، به نزدیک به 29 درصد رسید.

این به سه انتخابات قبلی، در زمانی که بیت کوین وجود داشت، محدود نمی‌شود. برای به دست آوردن مجموعه‌ای بزرگ‌تر از داده‌ها، می‌توانیم به چهار دهه یا ده انتخابات قبلی و تاثیر آن بر شاخص S&P 500 نگاه کنیم. تنها در یک مورد، پس از روز انتخابات (سال 2000، با ترکیدن حباب دات‌کام) بازده منفی داشت.

داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که حزب برنده چه جمهوری‌خواه یا چه دموکرات، تأثیر قابل توجهی بر روند مثبت بازار ندارد.

این بار بیت کوین چگونه واکنش نشان خواهد داد؟

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 ایالات متحده، گمانه‌زنی در مورد عملکرد بالقوه بیت کوین بسیار داغ است. اگر روندهای تاریخی تکرار شود، می‌توانیم شاهد افزایش قابل توجه قیمت باشیم. به عنوان مثال:

اگر در 365 روز پس از انتخابات، همان درصد افزایش سال 2012 را تجربه کنیم، قیمت بیت کوین می‌تواند به 1,000,000 دلار یا بیشتر برسد. اگر انتخابات 2016 را تجربه کنیم، قیمت می‌تواند تا 500 هزار دلار رشد کند. چیزی شبیه به سال 2020 می‌تواند بیت کوین را تا 250 هزار دلار پرتاب کند.

خرید و فروش آسان بیت کوین در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید بیت کوین

جالب است بدانید که در رویدادهای قبلی، قیمت پس از اوج، در حدود 50 درصد کاهش داشته است، بنابراین شاید 125,000 دلار یک هدف واقعی برای نوامبر 2025 باشد، به خصوص که این قیمت و داده‌ها با باندهای میانی نمودار قیمت رنگین کمان همسو می‌شوند. همچنین شایان ذکر است که در تمام این چرخه‌ها، بیت کوین سقف تاریخی جدیدی ثبت کرده است.

منبع Bitcoin Magazine PRO

نتیجه‌گیری

داده‌ها نشان می‌دهد که دوره پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده به طور کلی هم برای بازار سهام و هم برای بیت کوین صعودی است. حال که کمتر از دو ماه تا انتخابات بعدی باقی مانده است، سرمایه‌گذاران بیت کوین ممکن است دلایلی برای خوش‌بین بودن به ماه‌های آینده داشته باشند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
آلت سیزن نزدیک است، منتظر باشید
  • ۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کد تپ سواپ امروز؛ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ + آموزش کامل و عکس
  • ۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۸ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کد تپ سواپ امروز؛ ۳۰ شهریور + آموزش کامل
  • ۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۸ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات