ظهور سیگنال‌های خرید قوی برای بانک؛ بازگشت صعودی BONK نزدیک است؟

  • توسط: admin
ظهور سیگنال‌های خرید قوی برای بانک؛ بازگشت صعودی BONK نزدیک است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز اکثر ارزهای دیجیتال به رنگ قرمز درآمده‌اند و به نظر می‌رسد که شتاب صعودی بازار کریپتو متوقف شده است. در این میان، میم‌کوین بانک (BONK) نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پس از نشان دادن علائم صعودی قابل‌توجه، سرمایه‌گذاران را ناامید کرده است.

میم‌کوین بانک در ۲۴ ساعت گذشته با حدود ۷ درصد کاهش قیمت به محدوده ۰.۰۰۰۰۲۷۵ دلاری رسید.

اکنون بانک در تلاش برای بازیابی است و تا حدودی در این کار موفق بوده؛ در حال حاضر این میم‌کوین در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات روزانه آن با بیش از ۲۲ درصد افزایش، به ۲۳۵.۶۳ میلیون دلار رسیده است.

در همین حال، شایان ذکر است که بانک در یک هفته و ماه گذشته، به ترتیب شاهد افزایش قیمت ۴ درصدی و ۱۶ درصدی بوده است. این افت قیمتی اخیر، سرمایه‌گذاران را شوکه کرده؛ زیرا بانک با وجود کاهش‌های جزئی در طول ماه، حرکت صعودی پایداری داشت.

خرید سریع BONK!
با یک کلیک بونک را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BONK

با این حال، به نظر می‌رسد این روند نزولی موقتی باشد؛ چرا که شاخص‌های تکنیکال بانک و میانگین‌های متحرک (MA) آن، نشان‌دهنده سیگنال‌های قوی خرید هستند.

در این میان، تقریبا همه فعالان بازار نیز پیش‌بینی می‌کنند که بانک به سرعت به روند صعودی خود باز خواهد گشت.

از طرفی، ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ اعلام کرده که در صورت پیروزی در انتخابات، بیت‌کوین را به عنوان یک دارایی ذخیره استراتژیک انتخاب خواهد کرد.

این مسئله برای میم‌کوین‌هایی مانند پپه (PEPE)، داگ‌ویف‌هت (WIF)، دوج‌کوین (DOGE)، فلوکی (FLOKI) و بانک نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود و می‌تواند موجب رشد قابل‌توجه قیمت آنها شود.


منبع

کریپتو نیوزلند


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات