صرافی‌های کریپتو کره جنوبی به دلیل افزایش هزینه‌ها به دنبال مقررات جدید تحت بررسی قرار می‌گیرند

  • توسط: admin
صرافی‌های کریپتو کره جنوبی به دلیل افزایش هزینه‌ها به دنبال مقررات جدید تحت بررسی قرار می‌گیرند


FSS کره جنوبی یک جلسه اضطراری با صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال برای رسیدگی به افزایش هزینه های سپرده و اطمینان از رعایت مقررات جدید تشکیل می دهد.

سرویس نظارت مالی کره جنوبی (FSS) پنج صرافی پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال را به دنبال قوانین جدید معرفی شده رمزارز احضار کرده است که نشان دهنده بررسی دقیق رویه‌های صنعت به دنبال افزایش هزینه‌های تهاجمی توسط بازیگران اصلی بازار است که نگرانی‌هایی را در مورد رقابت منصفانه و حمایت از مصرف‌کننده افزایش می‌دهد، سرویس نظارت مالی کره جنوبی. (FSS) پنج صرافی بزرگ رمزنگاری کشور، Upbit، Bithumb، Coinone، Korbit و Gopax را احضار کرد تا به بحث های جاری در مورد هزینه های استفاده از سپرده پاسخ دهند، جلسه اضطراری که در 24 ژوئیه 2024 در نتیجه تشدید رقابت برگزار شد. در میان صرافی ها برای افزایش نرخ کارمزد به دنبال اجرای قانون حمایت از مصرف کننده دارایی های مجازی.

مداخله FSS با اعلام Bithumb در 23 ژوئیه برای افزایش هزینه استفاده از 2.2 درصد به 4.0 درصد در سال آغاز شد، تصمیمی که بعداً لغو شد، حرکتی که به دنبال افزایش کارمزد توسط صرافی های مختلف پس از اجرای قانون در جولای انجام شد. 19. از آنجایی که Upbit نرخ خود را از 1.3٪ به 2.1٪ افزایش داد و Korbit با افزایش به 2.5٪، مقامات مالی به ماده 5 قانون نظارت بر صنعت دارایی مجازی استناد کردند و نرخ 4٪ Bithumb را به طور بالقوه خلاف قانون اساسی دانستند، این مقاله بیان می کند که سپرده گذاری هزینه های استفاده باید بر اساس درآمد عملیاتی و هزینه های متحمل شده محاسبه شود، در این جلسه FSS با هدف بررسی روش های محاسبه کارمزد استفاده از سپرده و روند اختلافات بین صرافی ها بر سر سطوح کارمزد معقول بود، صرافی های کریپتو کره جنوبی ملزم به ارائه اطلاعات دقیق در مورد شیوه های مدیریت سپرده و روش های محاسبه کارمزد آنها، بحث کارمزد سپرده بخشی از یک تغییر نظارتی بزرگتر در بازار کریپتو کره جنوبی است، FSS قبلاً برنامه هایی برای سیستمی برای نظارت بر فعالیت های غیرعادی معاملات کریپتو اعلام کرده بود که صرافی ها را ملزم به ارائه داده های دقیق می کند. ، مطابق با قانون حمایت از مصرف کننده دارایی مجازی که اخیراً معرفی شده است.

به طور همزمان، اتحاد تبادل دارایی دیجیتال (DAXA) بررسی جامع بیش از 1300 دارایی دیجیتال را برای اطمینان از انطباق با قوانین جدید راه اندازی کرده است، که اگرچه تلاشی برای حذف عمده فروشی نیست، اما می تواند چالشی برای آلت کوین ها باشد که در تلاش برای برآورده شدن هستند. استانداردهای نظارتی

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارز دیجیتال
دادگاه انحلال آزمایشگاه Traform را پس از توافق با SEC تأیید می کند
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید
اخبار ارز دیجیتال
توکن Dogs در بازار آتی کوین بیس فهرست شده است
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات