شمارش معکوس برای به‌روزرسانی بزرگ بلاکچین ایاس؛ قیمت EOS به ۱ دلار می‌رسد؟

  • توسط: admin
شمارش معکوس برای به‌روزرسانی بزرگ بلاکچین ایاس؛ قیمت EOS به ۱ دلار می‌رسد؟


قیمت EOS (EOS) اخیراً در آستانه هارد فورک Spring One (Spring 1.0) به طور قابل توجهی افزایش یافته است که نشان دهنده احساسات مثبت معامله گران نسبت به این ارز دیجیتال است.

این به روز رسانی یک پیشرفت مهم در بلاک چین IAS است و هدف آن بهبود کارایی، امنیت و مقیاس پذیری شبکه است. نسخه پایدار Spring One در 25 سپتامبر منتشر خواهد شد.

پس از این تغییرات، بایننس اعلام کرد که به طور موقت سپرده گذاری و برداشت توکن های EOS را به حالت تعلیق در می آورد تا امکان انتقال آرام به هارد فورک جدید فراهم شود.

بر اساس داده های بازار، در 24 ساعت گذشته قیمت EOS با نوسانات اندکی مواجه شد و با رشد 0.5 درصدی به 0.516 دلار رسید. این ارز دیجیتال در هفته گذشته 8 درصد رشد قیمت داشته است.

در حال حاضر در اندیکاتور MACD خط MACD از خط سیگنال عبور کرده است که معمولاً به معنای افزایش فشار خرید است و سیگنال صعودی محسوب می شود. تغییر رنگ هیستوگرام های ماکادی از قرمز به سبز نیز از این سناریو پشتیبانی می کند.

همچنین در حال حاضر گزارش شده است که ارزش کل دارایی های قفل شده (TVL) در بلاک چین IAS حدود 135.42 میلیون دلار است و ارزش بازار استیبل کوین ها در این شبکه 70.41 میلیون دلار است.

با نزدیک شدن به هارد فورک Spring One، قیمت توکن IAS احتمالا به 0.7 دلار و حتی 1 دلار افزایش می یابد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات