سویی در دام خرس‌ها! آیا قیمت SUI به زیر ۲ دلار سقوط خواهد کرد؟

  • توسط: admin
سویی در دام خرس‌ها! آیا قیمت SUI به زیر ۲ دلار سقوط خواهد کرد؟


تحلیل تکنیکال نمودار Sui (SUI) احتمال کاهش قیمت این ارز دیجیتال به زیر ۲ دلار را نشان می دهد.

در 14 اکتبر، Sui به بالاترین سطح تاریخ 2.36 دلار رسید، اما از آن زمان به بعد، ارز دیجیتال با چالش روبه‌رو شد و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که Sui ممکن است در آستانه یک اصلاح بلندمدت باشد.

نگاهی به نمودار 4 ساعته SUI/USD نشان می دهد که توکن در یک کانال موازی صعودی معامله می شود. یک الگوی کانال صعودی زمانی تشکیل می شود که اوج و پایین قیمت های بالاتر توسط دو خط روند صعودی به هم متصل شوند.

این الگوی فنی به طور کلی یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می شود و نشان می دهد که ارزش یک ارز دیجیتال ممکن است افزایش یابد. اما این تنها زمانی اعمال می‌شود که قیمت بالاتر از خط روند پایین‌تر باشد.

طبق نمودار کناری، قیمت این ارز دیجیتال به زیر این خط حمایتی سقوط کرده است و در حال حاضر نزدیک به حمایت افقی با قیمت 2.03 دلار معامله می شود. به گفته تحلیلگران، در صورت سقوط Sui به زیر این سطح، احتمال افت شدید قیمت آن وجود دارد.

همچنین شاخص قدرت خریدار و فروشنده (BBP) منفی شد که نشان از تسلط فروشندگان در این بازار دارد. علاوه بر این، شاخص MACD نیز وارد منطقه منفی شده است که معمولا به عنوان سیگنال فروش در نظر گرفته می شود.

با توجه به شرایط فعلی، پیش‌بینی می‌شود قیمت Sui با کاهش حدود 10 درصدی به 1.83 دلار برسد. در صورت شرایط نزولی و نوسانات بالا، Sui می تواند تا 1.64 دلار کاهش یابد.

اما اگر گاوها به بازار سویا بازگردند، این پیش بینی نزولی ممکن است باطل شود و قیمت دانه سویا به محدوده 2.36 دلار بازگردد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات