سولانا در مسیر دستیابی به نیمی از ارزش بازار اتریوم! قیمت SOL به کجا می‌رسد؟

  • توسط: admin
سولانا در مسیر دستیابی به نیمی از ارزش بازار اتریوم! قیمت SOL به کجا می‌رسد؟


بر اساس گزارش اخیر شرکت سرمایه گذاری VanEck، سولانا به دلیل دستاوردهای فنی اخیر کمتر ارزش گذاری شده است. این شرکت معتقد است که در آینده ارزش بازار سولانا ممکن است به نیمی از ارزش بازار اتریوم برسد. در این صورت قیمت ارز دیجیتال SOL نیز می تواند تا 330 دلار افزایش یابد.

برای تحقق این پیش‌بینی، سولانا باید روی نقاط قوت خود مانند سرعت بالای تراکنش و کارمزد پایین تمرکز کند، بنابراین مزیت «اولین محرک» اتریوم را تضعیف می‌کند.

این گزارش چشم انداز مثبتی را برای Solana ارائه می کند و آن را از چندین جنبه با اتریوم مقایسه می کند. به عنوان مثال، سولانا از نظر پردازش تراکنش، کاربران فعال روزانه و کارمزد تراکنش به طور قابل توجهی بهتر از اتریوم است.

در این راستا، تعداد تراکنش‌های پردازش شده توسط سولانا سه هزار درصد بیشتر از اتریوم است و کارمزد تراکنش‌ها تقریباً پنج میلیون درصد ارزان‌تر است. با این حال، ارزش بازار سولانا تنها 22 درصد از ارزش بازار اتریوم است که به مزیت «پیشگام» اتریوم و پذیرش آن توسط موسسات مالی مرتبط است.

این گزارش حوزه هایی مانند DeFi، استیبل کوین ها و پرداخت ها را برجسته می کند و بیان می کند که سولانا می تواند در این زمینه ها با اتریوم رقابت کند.

سرعت و کارایی بالای سولانا در این بازارهای در حال توسعه بسیار مهم است. سولانا در حال حاضر در برخی زمینه‌ها مانند memecoins بسیار موفق‌تر است و توکن‌های آن بیشتر از همتایان Ethereum خود رشد کرده‌اند.

با این حال، اتریوم نیز به راحتی از سهم بازار خود صرف نظر نمی کند و در رالی اخیر خود در پایان سپتامبر از بیت کوین پیشی گرفت.

در نتیجه، بعید نیست که سولانا به نیمی از ارزش بازار اتریوم برسد، اما چالش‌های زیادی در این راه وجود دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارز دیجیتال
بیت کوین به بالای 66000 دلار رسید
  • ۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارز دیجیتال
3 کار جدید به اپلیکیشن Erzdigital mini اضافه شد
  • ۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات