زنگ خطر برای ریزش بیشتر ETH؛ خروج سرمایه از ETFهای اتریوم از سر گرفته شد!

  • توسط: admin
زنگ خطر برای ریزش بیشتر ETH؛ خروج سرمایه از ETFهای اتریوم از سر گرفته شد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روز چهارشنبه ۳۱ جولای، صندوق‌های ETF اسپات اتریوم خروجی سرمایه چشمگیر ۷۷.۲ میلیون دلاری را تجربه کردند که نشان‌دهنده ادامه روند خروج سرمایه، علی‌رغم بهبود آن در روز سه‌شنبه است.

علاوه بر این، خروجی اخیر، رویکرد نزولی سرمایه‌گذاران را در پی تصمیم فدرال رزرو مبنی بر عدم تغییر نرخ بهره نشان می‌دهد.

در این میان، صندوق ETF اتریوم شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) با ۱۳۳.۳ میلیون دلار، بیشترین میزان خروج سرمایه را تجربه کرد که مجموع سرمایه خارج‌شده از این صندوق در هفته گذشته را به حدود ۲ میلیارد دلار رساند. در همین مدت، قیمت اتریوم نیز از ۳۳۴۰ دلار به ۳۱۰۰ دلار سقوط کرد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

روز گذشته، صندوق FETH شرکت فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) با جذب ۱۸.۸ میلیون دلار، بیشترین میزان ورود سرمایه را به ثبت رساند.

در همین حال، صندوق ETF اتریوم شرکت بلک‌راک (BlackRock) موفق شد ورودی ۵ میلیون دلاری را ثبت کند. صندوق‌های ETF اتریوم شرکت‌های ون‌اک (VanEck) و بیت‌وایز (Bitwise) نیز به ترتیب ۴.۸ میلیون دلار و ۴.۷ میلیون دلار ورودی داشتند.

علی‌رغم این ورودی‌ها، مجموع خروجی خالص از هشت صندوق ETF اسپات اتریوم طی هفت روز گذشته به رقم خیره‌کننده ۴۸۳.۶ میلیون دلار رسیده است.

پیش از این، تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند که از دست رفتن حمایت ۳۳۰۰ دلار می‌تواند نشان‌دهنده تغییر در احساسات بازار اتریوم باشد.

این امر به‌طور بالقوه می‌تواند معامله‌گران را به ایجاد پوزیشن‌های شورت سوق دهد. در اندیکاتور مکدی (MACD) نیز خط مکدی در حال نزدیک شدن به محور خنثی و ایجاد یک تقاطع نزولی با آن است که می‌تواند به‌عنوان سیگنال فروش تعبیر شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات