رکوردشکنی ETF بلک‌راک با جذب ۲۳ میلیارد دلار سرمایه! بیت‌کوین آماده جهش است؟

  • توسط: admin
رکوردشکنی ETF بلک‌راک با جذب ۲۳ میلیارد دلار سرمایه! بیت‌کوین آماده جهش است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

جریان ورود سرمایه به صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین در هفته گذشته سرعت بیشتری گرفته و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها متوقف شود.

در همین راستا، روز دوشنبه، صندوق ETF بیت‌کوین بلک‌راک (BlackRock) با نماد IBIT به یک نقطه عطف جدید رسید و مجموع سرمایه جذب‌شده توسط آن از زمان عرضه، به بیش از ۲۳ میلیارد دلار رسیده است. این صندوق اکنون در میان سه صندوق ETF برتر از نظر جذب سرمایه در سال ۲۰۲۴ قرار دارد.

در هفته گذشته، مجموع صندوق‌های ETF بیت‌کوین ایالات متحده بیش از ۲ میلیارد دلار جذب سرمایه داشته‌اند که نشان‌دهنده تقاضای بالا از سوی شرکت‌های سرمایه‌گذاری است. در شش روز معاملاتی اخیر، صندوق IBIT مجموعاً ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده است.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

با این حال، این حجم از ورود سرمایه تأثیر چندانی بر قیمت بیت‌کوین نداشته و مقاومت ۶۹ هزار دلار همچنان پابرجاست. قیمت این ارز دیجیتال با کاهشی ۲.۱۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۶,۹۱۱ دلار رسیده، اما حجم معاملات آن با جهشی ۴۵.۸ درصدی به ۳۷.۷۳ میلیارد دلار افزایش یافته است.

تحلیلگران معتقدند که تأثیر جذب سرمایه توسط صندوق‌های ETF بر قیمت بیت‌کوین با تأخیر اعمال خواهد شد. همچنین، همزمانی این افزایش ورودی با افزایش شانس پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات، نشان‌دهنده آغاز یک حرکت جدید در بازار است.

تصویب صندوق‌های ETF آپشن بیت‌کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نیز می‌تواند به افزایش سرمایه ورودی به صندوق‌های ETF کمک کند.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات