رکوردشکنی‌های مداوم نِیرو اتریوم! آیا این میم‌کوین همچنان پتانسیل صعود دارد؟

  • توسط: admin
رکوردشکنی‌های مداوم نِیرو اتریوم! آیا این میم‌کوین همچنان پتانسیل صعود دارد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم‌کوین نیرو اتریوم (NEIRO) که تنها چند روز از عرضه‌اش به بازار می‌گذرد، موفق شده است سقف تاریخی جدیدی را ثبت کند. در زمان نگارش این خبر، قیمت این توکن با رشدی بیش از ۵۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به اوج ۰.۲۸ دلار رسیده است.

ارزش بازار این میم‌کوین نیز که طی مدت کوتاهی از ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرده بود، اکنون به ۳۰۰ میلیون دلار نزدیک شده است.

یکی از عوامل کلیدی افزایش اخیر قیمت نیرو، رشد تعداد آدرس‌های دارنده این توکن است. طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، آدرس‌های دارنده بین ۱۰ هزار تا یک میلیون توکن NEIRO، با وجود چند مرحله کاهش قیمت از زمان راه‌اندازی، متداوما به دارایی‌های خود افزوده‌اند.

این امر نشان‌دهنده اعتماد آن‌ها به پتانسیل این ارز دیجیتال است.

خرید سریع NEIROETH!
با یک کلیک نیرو اتریوم (NEIROETH) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NEIROETH

در حالی که این دسته از دارندگان، میم‌کوین نیرو اتریوم را فراتر از یک توکن پامپ و دامپ می‌دانند، وضعیت برای ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، متفاوت است. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، بوترین توکن‌های NEIRO را که به وی اهدا شده بود، بلافاصله به فروش رساند.

در همین حال، کاهش حجم معاملات سودده نیز یکی دیگر از عوامل حمایتی برای رشد اخیر قیمت به حساب می‌آید. این شاخص، نشان‌دهنده تعداد توکن‌هایی است که در تراکنش‌های سودده مورد استفاده قرار گرفته‌اند، و کاهش آن به معنای احتمال افزایش بیشتر قیمت است.

بر اساس نمودار ۴ ساعته، به نظر می‌رسد قیمت NEIRO آماده ثبت سقف‌های جدیدتر است. اندیکاتور نوسانگر مهیب (AO) نشان‌دهنده افزایش شتاب صعودی است که به تحقق این امر کمک خواهد کرد. بدین ترتیب، قیمت نیرو ممکن است به زودی از محدوده ۰.۲۸ تا ۰.۳۰ دلار فراتر رود و اوج جدیدی را به ثبت برساند.

با این حال، اگر تعداد آدرس‌های دارنده توکن کاهش یابد یا دارندگان برای کسب سود اقدام به فروش توکن‌های خود کنند، این سناریوی صعودی ممکن است باطل شود و احتمال کاهش قیمت به ۰.۲۴ دلار وجود خواهد داشت.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات