رشد قیمت سویی (SUI) در پی ارائه محصول سرمایه‌گذاری این ارز دیجیتال توسط گری‌اسکیل

  • توسط: admin
رشد قیمت سویی (SUI) در پی ارائه محصول سرمایه‌گذاری این ارز دیجیتال توسط گری‌اسکیل


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روز ۹ آگوست ۲۰۲۴، ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) رشد قابل توجهی را تجربه کردند. قیمت سویی (SUI) نیز از این روند صعودی بی‌بهره نبوده و طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۵ درصدی به ۰.۸۸۹۶ دلار رسیده است.

تحلیلگران، رشد اخیر قیمت این ارز دیجیتال را به احساسات معامله‌گران و اقدام جدید شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل (Grayscale) نسبت داده‌اند.

در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۴، شرکت گری‌اسکیل طی پستی اعلام کرد که توکن سویی را به مجموعه محصولات قابل سرمایه‌گذاری خود اضافه کرده است.

پس از این خبر، قیمت SUI تا ۵۰ درصد افزایش یافت و همچنان این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده افزایش بیشتری پیدا کند.

طبق داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، در حال حاضر، احساسات سرمایه‌گذاران و نهنگ‌ها نسبت به سویی کاملاً صعودی است و در نتیجه شاخص سود باز معاملات این توکن طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ درصد افزایش یافته است.

از دیدگاه تحلیل تکنیکال، در طول افزایش اخیر، قیمت سویی بر مقاومت خط روند نزولی تشکیل‌‌شده در چارت روزانه غلبه کرده و به تازگی از مقاومت افقی ۰.۸۸ دلار فراتر رفته است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در صورت ثبات احساسات کنونی، قیمت این ارز دیجیتال طی روزهای آتی با رشدی ۳۰ درصدی به ۱.۱۷۵ دلار برسد.

از طرفی در صورت تغییر احساسات بازار، احتمال کاهش قیمت تا ۰.۸۱۹ دلار وجود خواهد داشت که باعث لیکویید شدن ۳.۰۵ میلیون دلار از پوزیشن‌های لانگ خواهد شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات