رشد دو رقمی سگ‌ کلاهدار در ۲۴ ساعت! قیمت WIF وارد روند صعودی جدیدی شده؟

  • توسط: admin
رشد دو رقمی سگ‌ کلاهدار در ۲۴ ساعت! قیمت WIF وارد روند صعودی جدیدی شده؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال داگ ویف هت یا سگ‌ کلاهدار (WIF) به‌عنوان بزرگ‌ترین میم‌کوین در بلاکچین سولانا شناخته می‌شود، اما همچنان از رقبایی مثل دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) عقب‌تر است.

اگرچه قیمت داگ ویف هت طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۲ درصد افزایش یافته، اما شاخص تسلط اجتماعی آن همچنان پایین است.

سگ کلاهدار در سال ۲۰۲۴ رشد چشمگیری را تجربه کرد و قیمت آن با بیش از ۹۸۶ درصد افزایش، از ۰.۱۷ دلار در اول ژانویه به ۳.۷۵ دلار در ۲۹ مارس رسید. این میزان رشد بسیار بیشتر از سایر میم‌کوین‌های معروف، مانند فلوکی (FLOKI) و پپه بوده است.

سگ کلاهدار با رشدی ۳۰ درصدی در هفته گذشته، اکنون چهارمین میم‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار است؛ هرچند ارزش بازار آن همچنان پنج برابر کمتر از شیبا اینو است.

خرید WIF فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک WIF (سگ کلاهدار سولانا) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید WIF

رقابت شدید با میم‌کوین‌هایی مانند بانک و پاپ‌کت (POPCAT) می‌تواند چالش‌هایی را برای WIF ایجاد کند، اما شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) با عدد ۳۳ نشان‌دهنده فشار خرید پایدار و ادامه روند صعودی است.

از طرفی، نمودار ۴ ساعته WIF نیز الگویی صعودی را نشان می‌دهد. خطوط میانگین متحرک کوتاه‌مدت بالاتر از خطوط میانگین متحرک بلندمدت قرار دارند که نشانه‌ای مثبت برای سرمایه‌گذاران است.

با ادامه این روند، سگ کلاهدار می‌تواند به قیمت ۲.۷۰ دلار برسد. با این حال، در صورت کاهش قیمت، احتمال افت تا سطح ۱.۴۴ دلار نیز وجود دارد.


منبع

بی‌این کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات