رشد خیره‌کننده ۵۵ درصدی دیتا اونرشیپ! چه رازهایی پشت موفقیت DOP نهفته است؟

  • توسط: admin
رشد خیره‌کننده ۵۵ درصدی دیتا اونرشیپ! چه رازهایی پشت موفقیت DOP نهفته است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال دیتا اونرشیپ پروتکل (DOP) با وجود وضعیت نزولی بازار ارزهای دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته، با رشدی ۵۵ درصدی به ۰.۰۱۳ دلار رسیده است.

ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز از مرز ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفته و به بیش از ۱۰۵ میلیون دلار افزایش یافته است.

طبق گزارش‌ها، این پروتکل در تلاش است تا با راه‌اندازی برنامه کمک‌ مالی چند میلیون دلاری خود، چشم‌انداز دنیای بلاکچین را متحول کند.

خرید سریع DOP!
با یک کلیک دیتا اونر شیپ (DOP) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید DOP

بودجه این برنامه، ۵ میلیون دلار در قالب توکن‌های DOP در نظر گرفته شده و هدف آن، تأمین مالی پروژه‌ها در تمام مراحل توسعه و توانمندسازی سازندگان، کارآفرینان و مبتکران برای دستیابی به مالکیت و کنترل واقعی داده‌های خود است.

در همین راستا، این پروتکل از توسعه‌دهندگان دعوت می‌کند تا برنامه‌های نوآورانه‌ای بسازند که اکوسیستم DOP را بهبود بخشد و امکان «شفافیت انتخابی» را فراهم کند.

این ویژگی منحصربه‌فرد، امکان رمزگذاری تراکنش‌ها و موجودی توکن‌ها رافراهم می‌کند، به طوری که دیگر به صورت عمومی روی بلاکچین قابل مشاهده نخواهند بود.

برای اعطای این کمک مالی، تیم DOP پروژه‌ها را بر اساس همسویی با مأموریت سازمان، امکان‌سنجی فنی، نیاز کاربران، تأثیر بر اکوسیستم DOP، تجربه تیم و نوآوری آن ارزیابی می‌کند. پروژه‌های منتخب، بودجه اولیه تا سقف ۵۰ هزار دلار را در قالب توکن‌های DOP دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، تیم DOP با استقرار پروتکل خود بر روی بلاکچین پالیگان به نقطه عطف مهمی دست یافته است. این امر، قابلیت شفافیت انتخابی را برای اکوسیستم گسترده پالیگان به ارمغان می‌آورد و کنترل کاربران بر دارایی‌های دیجیتال خود را افزایش می‌دهد.

در عین حال، پروتکل DOP از هزینه‌های تراکنش پایین، فناوری سریع و مقیاس‌پذیری بالای بلاکچین پالیگان بهره خواهد برد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات