دورخیز ریپل برای صعود؛ آیا قیمت XRP بالاخره هدف ۱ دلار را می‌بیند؟

  • توسط: admin
دورخیز ریپل برای صعود؛ آیا قیمت XRP بالاخره هدف ۱ دلار را می‌بیند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیل و پیش‌بینی قیمت ریپل (XRP) به بریک‌اوت صعودی قبل از کنفرانس ریپل سوئل (Ripple Swell ۲۰۲۴) و تجدید نظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اشاره دارد. بر اساس این پیش‌بینی، احتمال می‌رود که قیمت ریپل از سطح مقاومت ۰.۶۵ دلار عبور کند.

در دو هفته گذشته، قیمت XRP با افزایش ۲۰ درصدی از ۰.۵ دلار به مقاومت ۰.۶ دلار رسید و از آن عبور کرد. این افزایش به دلیل شایعات کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و نزدیک شدن به زمان تجدید نظر SEC ایالات متحده در مورد آخرین حکم دادگاه، که شرکت ریپل به پرداخت ۱۲۵ میلیون دلار جریمه مدنی محکوم شده، بوده است.

این افزایش ناگهانی همچنین می‌تواند به دعوت کامالا هریس برای مناظره دوم با دونالد ترامپ (در تاریخ ۲۳ اکتبر) مرتبط باشد. علاوه بر این، تیم ریپل در حال آماده‌سازی برای رویداد سالانه ریپل سوئل ۲۰۲۴ است که در روزهای ۱۵ و ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴ در میامی برگزار خواهد شد.

این رویداد میزبان رهبران برتر از بخش‌های مختلف مالی و اقتصادی خواهد بود.

خرید سریع XRP!
با یک کلیک ریپل (XRP) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید XRP

در دو ماه گذشته، قیمت XRP روندی افقی داشته و در عبور از مقاومت ۰.۶۵ دلار با چالش‌هایی روبرو بوده است. در این میان، خریداران ریپل نیز چندین تلاش ناموفق برای شکستن مرز بالایی الگوی مثلث متقارن داشته‌اند.

حال، یک بریک‌اوت موفق از خط مقاومت الگو، همراه با بسته شدن کندل روزانه بالای آن، می‌تواند این روند تثبیت را به پایان برساند و احتمال رالی به قیمت‌های ۰.۹۳ دلار و پس از آن، به ۱.۴ دلار را فراهم کند.

با این حال، اگر مقاومت نزولی همچنان برقرار باشد و قیمت به پایین‌تر بازگردد، این روند تثبیت ممکن است تا سه‌ماهه چهارم سال ادامه یابد.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات