دوج‌کوین در آستانه مقاومت ۰.۱ دلار؛ حمایت ایلان ماسک باعث تداوم صعود خواهد شد؟

  • توسط: admin
دوج‌کوین در آستانه مقاومت ۰.۱ دلار؛ حمایت ایلان ماسک باعث تداوم صعود خواهد شد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت دوج‌کوین (DOGE) در آخر هفته گذشته به ۰.۰۹۵ دلار افزایش یافت. این رشد قیمت پس از آن اتفاق افتاد که ایلان ماسک در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) پستی درباره تأیید نقش خود در دپارتمان کارایی دولت ترامپ، با استفاده از مخفف آن یعنی D.O.G.E منتشر کرد.

با این حال، پایداری این افزایش قیمت هنوز مشخص نیست؛ چرا که دوج‌کوین اکنون به مقاومت چند ماهه خود نزدیک شده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ترامپ در اظهارات اخیر خود اعلام کرد که در صورت انتخاب مجدد به عنوان رییس‌جمهور آمریکا، قصد دارد سازمانی به نام دپارتمان کارایی دولت با همکاری ایلان ماسک تأسیس کند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

ماسک نیز از این ایده حمایت کرد و تصویری را که با هوش مصنوعی تولید شده و شامل مخفف این دپارتمان (D.O.G.E) بود، در شبکه اجتماعی X منتشر کرد.

شباهت این مخفف با نماد اختصاری دوج‌کوین منجر به افزایش ناگهانی قیمت این ارز دیجیتال در روز جمعه شد. اما با توجه به نزدیک شدن قیمت به مقاومت ۰.۱ دلار، که طی چند ماه گذشته از افزایش بیشتر قیمت جلوگیری کرده، ادامه‌دار بودن این رشد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بر اساس داده‌های پلتفرم اینتو‌دبلاک (Intotheblock)، خریداران ممکن است پیش از شکست سطح ۰.۱ دلار با فشار عرضه از طرف حدود ۲۴۲.۸ هزار آدرس که ۱۶ میلیارد دوج‌کوین در اختیار دارند، مواجه شوند. این آدرس‌ها هم‌اکنون در ضرر هستند و ممکن است به محض رسیدن قیمت به نقطه سر به سر، دارایی خود را بفروشند.

قیمت دوج‌کوین در ماه گذشته بین ۰.۱۱۵ و ۰.۰۹۱ دلار نوسان داشته که نشان‌دهنده کمبود فعالیت خریداران و فروشندگان است. تحلیل نمودار قیمت این میم‌کوین نشان می‌دهد که یک الگوی کنج نزولی در حال شکل‌گیری است که معمولاً تا زمانی که خریداران بر مقاومت الگو غلبه کنند، به کاهش قیمت منجر می‌شود.

اگر روند صعودی اخیر ادامه یابد، ممکن است قیمت دوج‌کوین ۵ درصد افزایش یافته و به مقاومت ۰.۱ دلار برسد.

از طرفی، در صورت حفظ این مقاومت توسط فروشندگان، قیمت ممکن است به سمت حمایت ۰.۰۸ دلار بازگردد. در این میان، دوج‌کوین همچنان زیر خطوط میانگین‌ متحرک روزانه (۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰) معامله می‌شود که نشان‌دهنده یک روند نزولی است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات