دستاوردی بزرگ: ارزش ETF اتریوم بلک‌راک در دو ماه از ۱ میلیارد دلار گذشت!

  • توسط: admin
دستاوردی بزرگ: ارزش ETF اتریوم بلک‌راک در دو ماه از ۱ میلیارد دلار گذشت!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت مدیریت دارایی بلک‌راک (BlackRock) به‌تازگی در زمینه صندوق ETF اسپات اتریوم خود به یک دستاورد بزرگ دست یافته و ارزش کل دارایی‌های این صندوق به بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده است.

این موفقیت تنها دو ماه پس از راه‌اندازی ETF اتریوم (ETHA) توسط این شرکت به دست آمده و این صندوق اکنون دومین ETF اتریوم با ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار، پس از مینی تراست شرکت گری‌اسکیل (Grayscale)، است.

این دستاورد در پی یک هفته مثبت معاملاتی رخ داده است، به طوری که صندوق‌های ETF بیت‌کوین و اتریوم شاهد افزایش ورود سرمایه بوده‌اند.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

طی هفته‌ای که گذشت، صندوق‌های ETF اتریوم در سه روز از پنج روز معاملاتی سرمایه‌ جذب کرده‌اند که این موضوع نشان‌دهنده افزایش خوش‌بینی نسبت به بهبود بازار رمزارزهاست.

با تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای کاهش نرخ بهره، جریان نقدینگی بیشتر شده و سرمایه‌گذاران نسبت به بهبود بازار رمزارزها امیدوارتر شده‌اند.

بلک‌راک همچنین در حال تقویت پرتفوی بیت‌کوین خود است. این شرکت در هفته گذشته بیش از ۵۸۹۴ بیت‌کوین به ارزش ۳۸۷.۶۸ میلیون دلار خریداری کرده و کل دارایی‌های خود را به حدود ۳۶۵۳۱۰ بیت‌کوین، با ارزشی بیش از ۲۴.۰۳۹ میلیارد دلار رسانده است.

رابی میچنیک (Robbie Mitchnick)، رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال بلک‌راک، معتقد است که بیت‌کوین به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند به عنوان یک دارایی امن در برابر خطرات اقتصادی و سیاسی عمل کند.

همچنین، بلک‌راک بر این باور است که ناپایداری جهانی می‌تواند به پذیرش طولانی‌مدت بیت‌کوین به‌عنوان یک ابزار ذخیره ارزش منجر شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات