در هفته دوم سپتامبر، نهنگ‌ها کدام رمزارزها را انباشت کردند؟

  • توسط: admin
در هفته دوم سپتامبر، نهنگ‌ها کدام رمزارزها را انباشت کردند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در هفته دوم سپتامبر ۲۰۲۴، فعالیت معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال کمی افزایش داشت و ارزش کل بازار جهانی ۳.۳۰ درصد رشد کرد. در این میان، این افزایش خوش‌بینی باعث شد توجه نهنگ‌های بازار به برخی دارایی‌ها جلب شود.

ارز دیجیتال تون‌کوین (TON) این هفته با رشد قیمت قابل‌توجه بیش از ۲۵ درصدی مواجه شد. پس از اینکه پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، درباره دستگیری خود در فرانسه صحبت کرد، قیمت این آلت‌کوین افزایش یافت.

در حال حاضر قیمت تون‌کوین با ۴.۱۶ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۵.۷۷ دلاری قرار دارد. در این میان، تعداد آدرس‌های نهنگ‌هایی که بین ۱,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ تون‌کوین دارند به ۱۲۱۹ رسیده است که بالاترین میزان در ۳۰ روز اخیر است.

اتریوم (ETH) نیز توجه زیادی از طرف نهنگ‌های بازار به خود جلب کرده است. جریان خالص نهنگ‌های اتریوم این هفته ۱۰۹ درصد افزایش داشته است. این نهنگ‌ها، آدرس‌هایی هستند که بیش از ۰.۱ درصد از عرضه در گردش اتریوم را در اختیار دارند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

اگرچه اتریوم در سطح ۲,۴۵۰ دلار با مقاومت روبه‌رو است، اما نهنگ‌ها همچنان به خرید ادامه می‌دهند و امیدوارند که قیمت افزایش یابد و به ۲,۷۸۳ دلار برسد. در حال حاضر اتریوم با بیش از ۳ درصد افزایش روزانه، در محدوده ۲۴۲۲ دلار معامله می‌شود.

هوش مصنوعی فوق‌هوشمند (FET) این هفته با رشد ۲۷.۱۸ درصدی روبه‌رو شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که اوپن‌ای‌آی (OpenAI) قصد دارد مبلغ ۶.۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری جدید جذب کند و همین امر موجب جلب توجه بازار شد.

شایان ذکر است، تعداد آدرس‌های نهنگ‌های FET که بین ۱۰,۰۰۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ توکن دارند، ۱۱ درصد افزایش یافته و به ۷۶۳ آدرس رسیده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات