دادگاه ورشکستگی شرکت سازنده اکوسیستم ترا (LUNA) را تایید کرد

  • توسط: admin
دادگاه ورشکستگی شرکت سازنده اکوسیستم ترا (LUNA) را تایید کرد


ترافرم لبز (Terrafrom Labs)، شرکت سازنده اکوسیستم ترا (LUNA)، از یک دادگاه ورشکستگی ایالات متحده تأییدیه‌ای برای پایان دادن به فعالیت‌های خود دریافت کرد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بر سر اتهامات کلاهبرداری مربوط به از بین رفتن استیبل کوین TerraUSD و توکن بومی لونا (LUNA)، که ارزش 40 میلیارد دلاری آن در سال 2022 از بین رفت، به توافق رسید.

بر اساس گزارش رویترز، قاضی ورشکستگی ایالات متحده، برندان شانون، طرح ورشکستگی Terraform را تایید کرد. شانون اظهار داشت که این یک «جایگزین خوشایند» برای دعاوی طولانی‌مدت است.

SEC در ابتدا به دنبال تسویه حساب 4.47 میلیارد دلاری با این شرکت بود. با این حال، این گزارش حاکی از آن است که این آژانس احتمالاً چیزی از این تسویه حساب به دست نخواهد آورد. این به دلیل اولویتِ قرارداد برای جبرانِ خسارت خریداران و ذینفعان این رمزارز است که از فروپاشی سال 2022 آسیب دیده‌اند.

ترافرم لبز در ژانویه 2023 اعلام ورشکستگی کرد. این شرکت پس از اینکه آشکار شد قادر به بهبودی پس از سقوط TerraUSD و LUNA نیست، این کار را انجام داد. طرح ورشکستگی شرکت با هدف پرداخت به سرمایه‌گذاران آسیب دیده بین 184.5 تا 442.2 میلیون دلار است، اگرچه پرداخت نهایی هنوز نامشخص است.

در این گزارش آمده است:

این شرکت گفته است که در حال حاضر «غیرممکن» است که ارزش کل زیانی که واجد شرایط پرداخت باشند را تخمین زد.

این ارقام در مقایسه با کل خسارات ناشی از فروپاشی ناچیز است؛ بنابراین، بسیاری از سهامداران نیز از طرح بازپرداخت پیشنهادی، ناراضی هستند.

SEC، ترافرم و بنیانگذار آن، «دو کوون» را به فریب سرمایه‌گذاران در مورد ثبات TerraUSD متهم کرده بود. آنها به دروغ این توکن را به عنوان استیبل کوینی که با یک دلار برابر است، تبلیغ کردند.

در حالی که ترافرم لبز در حال طی کردن پروسه ورشکستگی خود است، دو کوون همچنان درگیر نبردهای قانونی است. او در حال حاضر در انتظار صدور احکام استرداد در مونته‌نگرو است، جایی که در سال 2022 دستگیر شد.

چندین کشور از جمله آمریکا و کره جنوبی درخواست‌هایی را برای استرداد او ارائه کرده‌اند. این حوزه‌های قضایی به دخالت او در کلاهبرداری و نقش او در فروپاشی اکوسیستم Terra اشاره کردند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
صرافی بینگ ایکس هک شد
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۳ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
هک ربات تلگرامی Banana Gun؛ دو میلیون دلار سرمایه از دست رفت
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات