خیز گاوها برای حمله به 200 دلار

  • توسط: admin
خیز گاوها برای حمله به 200 دلار


بلاک چین لایه ۱ سولانا (SOL) در ماه گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در فعالیت کاربران بوده است. تعداد آدرس‌های فعال روزانه و تعداد تراکنش‌های این شبکه در ۳۰ روز گذشته افزایش دو رقمی داشته است.

این افزایش در تقاضای شبکه ممکن است مستقیماً باعث افزایش SOL به بالای ۲۰۰ دلار برای اولین بار از ماه آوریل شود. در این تحلیل به بررسی عواملی می‌پردازیم که می‌توانند این اتفاق را رقم بزنند.

افزایش چشمگیر تعداد کاربران سولانا

در ۳۰ روز گذشته، تقاضا در شبکه سولانا افزایش یافته است – که رشد آدرس‌های فعال روزانه این را تایید می‌کند. بر اساس داده‌های Artemis، ۷ میلیون آدرس منحصربه‌فرد حداقل یک تراکنش را در سولانا در این مدت انجام داده‌اند که نشان‌دهنده افزایش قابل توجه ۷۰ درصدی است.

این افزایش در آدرس‌های فعال، به طور طبیعی منجر به افزایش متناظر در حجم تراکنش‌های روزانه در شبکه شده است. در همین دوره ۳۰ روزه، سولانا ۴۴ میلیون تراکنش را پردازش کرده که نشان‌دهنده افزایش ۲۴ درصدی در تعداد تراکنش‌های روزانه در این شبکه است.

منبع Artemis

هجوم کاربران به شبکه سولانا به رشد امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) آن نیز به طور قابل توجهی کمک کرده است. سولانا در هفته گذشته از اتریوم و سایر شبکه‌های اصلی مانند Base، آربیتروم و پالیگان در حجم روزانه صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) پیشی گرفته است. در این مدت، حجم صرافی‌های غیرمتمرکز سولانا از ۱۳ میلیارد دلار فراتر رفت که فاصله چشمگیری از ۸ میلیارد دلار در شبکه اتریوم دارد.

منبع DefiLlama

علاوه بر این، ارزش کل قفل شده (TVL) سولانا در حال حاضر ۶.۲۲ میلیارد دلار است که بالاترین میزان از ژانویه ۲۰۲۲ تاکنون است.

پیش‌بینی قیمت سولانا (SOL): استفاده زیاد از شبکه، محرک اصلی است

با افزایش تعداد کاربرانی که با یک شبکه بلاک چین درگیر می‌شوند، کاربرد دارایی بومی آن (در اینجا توکن SOL) نیز رشد می‌کند. استفاده زیاد نشان می‌دهد که تراکنش‌های بیشتری در حال انجام است که اغلب به توکن‌های بیشتری از شبکه برای پرداخت هزینه تراکنش نیاز دارند. این امر تقاضا برای دارایی را افزایش می‌دهد و قیمت آن را بالا می‌برد.

خرید و فروش آسان سولانا در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید سولانا

اگر افزایش فعالیت شبکه سولانا پایدار باقی بماند و تقاضا برای SOL را افزایش دهد، قیمت آن – که در حال حاضر ۱۶۶ دلار است – می‌تواند از سطح مقاومت ۱۷۲.۵۳ دلار عبور کند.

شکست موفقیت‌آمیز این مقاومت، این رمزارز را در مسیر رسیدن به 194 دلار قرار می‌دهد. اگر فشار خرید همچنان افزایش یابد، قیمت سولانا می‌تواند 210 دلار را که آخرین بار در ماه مارس به آن رسیده بود، پس بگیرد.

با این حال، اگر فعالیت کاربران در سولانا کاهش یابد و تقاضا برای SOL ضعیف شود، قیمت ممکن است حمایت در ۱۴۸ دلار را تست کند. ناتوانی در حفظ این سطح می‌تواند این رمزارز را حتی به 133 دلار برساند و سناریوی صعودی بالا را بی‌اعتبار کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
بیت کوین 200 هزار دلاری تا پایان سال 2025
  • ۲ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات