خیز خیره‌کننده میم‌کوین‌ها؛ ماگ‌کوین و میو در مسیر ثبت رکوردهای جدید!

  • توسط: admin
خیز خیره‌کننده میم‌کوین‌ها؛ ماگ‌کوین و میو در مسیر ثبت رکوردهای جدید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک شدن قیمت بیت‌کوین (BTC) به مرز ۶۵ هزار دلار، بخش میم‌کوین‌ها نیز رونق گرفته و ارزش بازار آن به ۵۳ میلیارد دلار نزدیک شده است. در این میان، دو میم‌کوین ماگ‌کوین (MOG) و میو (MEW) بهترین عملکرد را داشته‌اند و در صورت ادامه بهبود شرایط بازار، می‌توانند به سقف‌های قیمتی جدیدی دست یابند.

ماگ‌کوین

ماگ‌کوین با ارزش بازار ۳۱.۶۱ میلیون دلار، یک میم‌کوین در حال رشد است که قیمت آن طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۱۰.۸ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۲۱۲۷ دلار رسیده است. همچنین، افزایش قیمت آن در هفته گذشته بیش از ۲۴ درصد بوده است.

خرید سریع MOG!
با یک کلیک ماگ کوین (MOG) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید MOG

در چارت روزانه این رمزارز، الگوی بازگشتی کف گرد مشاهده می‌شود و پنج کندل آخر آن صعودی است. روند صعودی قیمت ماگ کوین با یک الگوی ستاره صبحگاهی در نزدیکی میانگین متحرک ۵۰ روزه آغاز شد و در ادامه از کف هفتگی ۰.۰۰۰۰۰۱۳۳۲ دلار نزدیک به ۶۰ درصد افزایش یافت.

به نظر می‌رسد این میم‌کوین در آستانه رسیدن به خط گردن الگوی کف گرد در سطح ۰.۰۰۰۰۰۲۳۵۴۴ دلار قرار دارد. بر اساس سطوح فیبوناچی، این خط گردن با سطح ۱۰۰ درصد فیبوناچی یا اوج نوسان قبلی هم‌پوشانی دارد.

کت این اِ داگز ورلد یا میو

قیمت میم‌کوین میو با ۷.۸ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته و ۲۰.۸ درصد رشد طی هفته گذشته به ۰.۰۰۷۳۱۷ دلار رسیده و ارزش بازاری معادل ۶۵۷.۹۶ میلیون دلار دارد. نمودار روزانه این رمزارز نشان‌دهنده یک الگوی مثلث صعودی با خط روند حمایتی طولانی‌مدت است. سقف این الگوی صعودی در سطح ۱۰۰ درصد فیبوناچی در محدوده قیمتی ۰.۰۰۷۷۳۸ دلار قرار دارد.

همچنین، کندل صعودی فعلی در حال نزدیک شدن به مقاومت پیش روی قیمت است. بر اساس سطوح فیبوناچی، در صورت غلبه بر این مقاومت، قیمت احتمالاً تا سطح ۱.۶۱۸ فیبوناچی یعنی ۰.۰۱۶۶۷۰ دلار صعود خواهد کرد، اما در کوتاه‌مدت سطح ۱.۲۷۲ فیبوناچی در محدوده روانی ۰.۰۱۰ دلار هدف منطقی‌تری به نظر می‌رسد.


منبع

کوین پدیا


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات