خطر ریزش قیمت در کمین XRP؛ حمایت مدیر ریپل از کامالا هریس بازار را شوکه کرد!

  • توسط: admin
خطر ریزش قیمت در کمین XRP؛ حمایت مدیر ریپل از کامالا هریس بازار را شوکه کرد!


قیمت ارز دیجیتال ریپل (XRP) در میان نگرانی های اقتصادی و حمایت کریس لارسن، بنیانگذار ریپل از کامالا هریس، در معرض خطر سقوط کوتاه مدت قرار دارد.

در 6 سپتامبر، قیمت ریپل به دنبال کاهش عمومی در بازار جهانی به دنبال گزارش ضعیف شاخص مدیران خرید (PMI) به زیر سطح حمایت کلیدی خود سقوط کرد. در همان زمان، قیمت بیت کوین نیز کاهش یافت و تأثیر منفی بر کل بازار ارزهای دیجیتال گذاشت.

در همین حال، کریس لارسن، مدیرعامل و بنیانگذار ریپل، به همراه 88 رهبر تجاری، حمایت خود را از پیشنهاد کامالا هریس برای ریاست جمهوری آمریکا اعلام کردند.

این حرکت جامعه ریپل را شگفت زده کرد. زیرا دولت بایدن هریس از طریق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) موضعی خصمانه در قبال ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده است.

اگرچه ریپل اخیراً در نبرد حقوقی خود با SEC پیروز شد و جریمه آن به 125 میلیون دلار کاهش یافت، اما حمایت از شخصی که به عنوان ضد ارز دیجیتال شناخته می شود می تواند سرمایه گذاران را عصبی کند و توجه منتقدان را به خود جلب کند.

در عین حال، اقتصاد ایالات متحده با مشکلات بزرگی مواجه است. گزارش PMI نشان می‌دهد که در ماه آگوست داده‌های مربوط به تولید و اشتغال ضعیف بوده است، اگرچه نرخ بیکاری پایین باقی مانده است. علاوه بر این، منحنی بازدهی پس از دو سال دوباره مثبت شد که نشانه ای از احتمال رکود اقتصادی تلقی می شود.

در صورت بروز رکود، بازار ارزهای دیجیتال از جمله ریپل ممکن است با نوسانات شدید قیمت مواجه شود و سرمایه گذاران را از بازار خارج کند.

روند کلی قیمت ریپل در حال حاضر نزولی است و به زیر سطح حمایت 0.54 دلار می رود. قیمت ریپل با افت روزانه 1.6 درصدی به محدوده 0.5225 دلار رسید. سطح پشتیبانی بعدی 0.485 دلار است و در صورت شکسته شدن این سطح، احتمال کاهش قیمت تا 0.45 دلار وجود دارد.

در حال حاضر، انتظار برای افزایش تایید شده از منطقه پشتیبانی 0.485 دلاری را می توان یک استراتژی خرید مطمئن در نظر گرفت. همچنین، اصلاح سطح 0.54 دلار می‌تواند نشانه شروع یک روند صعودی جدید باشد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارز دیجیتال
توکن کتیزن (CATI) در کدام صرافی‌ها لیست شده؟
  • ۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید
اخبار ارز دیجیتال
آخرین اطلاعات درباره هک صرافی BingX؛ چه مقدار دزدیده شده است؟
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۱ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات