حرکت‌های مشکوک جاستین سان؛ آیا اتریوم به زودی با موج فروش روبرو خواهد شد؟

  • توسط: admin
حرکت‌های مشکوک جاستین سان؛ آیا اتریوم به زودی با موج فروش روبرو خواهد شد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

اقدامات اخیر جاستین سان، بنیانگذار ترون، توجه فعالان بازار را جلب کرده و گمانه‌زنی‌هایی را درباره احتمال فروش اتریوم از سوی وی به وجود آورده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم پِک شیلد (Peck Shield)، جاستین سان ۱۷۶۸ اتریوم به ارزش تقریبی ۵.۹ میلیون دلار را از لیدو خارج کرده و ۸۱۰ اتریوم به ارزش حدود ۲.۷ میلیون دلار را به صرافی پولونیکس (Poloniex) منتقل کرده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که دارایی‌های سان به شدت تحت تأثیر رکود بازار قرار گرفته است. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، سان بین فوریه و ژوئن ۲۰۲۴، مقدار زیادی اتریوم خریداری کرده که مجموعاً به ۳۶۱,۱۳۷ اتریوم می‌رسد.

خریدهای او شامل ۱۶۹,۶۰۴ اتریوم در فوریه با میانگین قیمت ۲,۸۷۰ دلار، ۱۷۶,۱۱۷ اتریوم در آوریل با قیمت ۳,۱۷۷ دلار و ۱۵,۴۱۶ اتریوم در ژوئن با قیمت ۳,۴۷۴ دلار بود.

تنها یک روز قبل از کاهش عمده قیمت، سان از این دارایی‌ها ۵۸ میلیون دلار سود داشت، اما افت شدید بازار باعث شد این سود به زیان ۶۶ میلیون دلاری تبدیل شود.

در اوج این کاهش، قیمت اتریوم به زیر ۲,۸۰۰ دلار هم رسید، اما پس از آغاز به کار صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات این رمزارز، قیمت آن به بالای ۳,۳۰۰ دلار بازگشت.

با وجود بازگشت قیمت، اتریوم همچنان پایین‌تر از میانگین قیمت خرید در سومین مجموعه خریدهای سان باقی مانده و نگرانی‌هایی درباره فروش بیشتر وجود دارد.

به علاوه، جریان‌ سرمایه به ETFهای اتریوم به طور مداوم منفی بوده‌اند. در تاریخ ۲۹ جولای، ETFهای اسپات اتریوم خروجی به میزان ۹۸.۳ میلیون دلار ثبت کردند.

در این میان، ETF اتریوم گری‌اسکیل (ETHE) به تنهایی ۲۱۰ میلیون دلار خروجی داشت، اما ETFهای بلک‌راک، فیدلیتی و بیت‌وایز، شاهد جریان‌های مثبتی به ارزش ۵۸.۲ میلیون دلار، ۲۴.۸ میلیون دلار و ۱۰.۴ میلیون دلار بودند.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم در محدوده قیمتی ۳,۳۴۰ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن به ۵۶۴.۰۱ میلیارد دلار رسیده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات