جهش اورکا پس از یک نزول طولانی‌مدت! تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی‌ قیمت ORCA

  • توسط: admin
جهش اورکا پس از یک نزول طولانی‌مدت! تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی‌ قیمت ORCA


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال اورکا (ORCA) پس از تجربه یک نزول طولانی‌مدت، در پایان هفته گذشته جهش قیمتی ۸۵ درصدی را تجربه کرد. در نتیجه این رالی، قیمت این توکن از ۱.۴۹ دلار به ۲.۸۰ دلار رسید و معامله‌گران توجه و علاقه زیادی به آن پیدا کردند. اما آیا این افزایش قیمت ادامه‌دار خواهد بود؟از نظر تحلیل تکنیکال، اورکا از ماه فوریه روندی نزولی را دنبال کرده بود که با رشد ۷۰ درصدی آن در ماه آوریل، موقتا جبران شد. اما این روند نزولی دوباره از سر گرفته شد و تا ۱۹ جولای ادامه یافت.

خرید سریع ORCA!
با یک کلیک اورکا (ORCA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ORCA

با این حال، علائم تغییر روند در حال ظهور هستند. برای مثال، سقف پایین‌تر ثبت شده در ۲۷ ژوئن (۱.۹۱ دلار) همراه با افزایش حجم معاملات، نشانه‌ای از تغییر روند محسوب می‌شود. همچنین، اندیکاتورهای شاخص قدرت نسبی (RSI) و حجم تعادلی (OBV) نیز سیگنال‌های صعودی را نشان می‌دهند.

در این میان، شاخص سود باز این توکن که در تاریخ ۲۰ جولای به ۴۶۴ هزار دلار رسیده بود، طی روز بعد به ۴.۲۴ میلیون دلار افزایش یافت و اکنون به ۱.۹ میلیون دلار رسیده است.

با وجود این نشانه‌های صعودی، تحلیلگران با توجه به داده‌های تاریخی پیش‌بینی می‌کنند که قیمت اورکا ممکن است پس از تجربه روند نزولی اخیر و پیش از آغاز یک رالی جدید، برای مدتی یک روند جانبی را دنبال کند.


منبع

ای‌ام‌بی‌کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات