جامعه ایکس امپایر در تب و تاب ایردراپ! سهم بازیکنان از توکن‌های X چقدر است؟

  • توسط: admin
جامعه ایکس امپایر در تب و تاب ایردراپ! سهم بازیکنان از توکن‌های X چقدر است؟


X Empire که قبلا با نام Musk Empire شناخته می شد، به سرعت جایگاه خود را در دنیای بازی های رمزنگاری پیدا کرد. این بازی کلیکی تلگرام با الهام از بازی های محبوبی مانند Hamster Combat با استفاده از تم ایلان ماسک بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ساختار اقتصادی این بازی بر اساس توکن بومی خود با نماد X است که مجموع عرضه آن 690 میلیارد توکن تعیین شده و به دو بخش اصلی تقسیم می شود:

ماینرها و کاربران (70 درصد): حدود 483 میلیارد توکن X برای جامعه بازیکنان رزرو شده است. این توکن ها بدون محدودیت زمانی یا قفل در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

کاربران جدید و مراحل بعدی (30%): 207 میلیارد توکن باقی مانده به توسعه و گسترش بازی اختصاص داده شده است. این توکن ها برای جذب کاربران جدید، توسعه پروژه ها، فهرست کردن در صرافی ها، تامین نقدینگی و پاداش دادن به تیم استفاده خواهند شد.

انجمن X-Empire مشتاقانه منتظر ایردراپ توکن بازی است که احتمالاً در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر 2024 برگزار می شود. این ایردراپ با لیستی از توکن X در صرافی ها همراه خواهد بود که به کاربران امکان می دهد دارایی های خود را بازخرید کنند.

در مرحله پیش فروش، 650000 درخواست برای کوپن های NFT ثبت شده است که کاربران می توانند با نسبت یک به یک آنها را به توکن X تبدیل کنند.

همچنین کسانی که مانده اند توکن های خود را از طریق airdrop دریافت خواهند کرد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات