جابجایی عظیم چند صد میلیونی توسط بنیاد اتریوم؛ واکنش بازار به این حرکت چیست؟

  • توسط: admin
جابجایی عظیم چند صد میلیونی توسط بنیاد اتریوم؛ واکنش بازار به این حرکت چیست؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم (ETF)، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، تحت فشار فروش قرار گرفته و به نظر می‌رسد تأیید و آغاز به کار ETFهای اسپات اتریوم به عنوان یک رویداد «فروش خبر» عمل کرده است. در این شرایط، کیف‌پول‌های غیرفعال بنیاد اتریوم نیز دوباره فعال شده و این هفته، مقادیر زیادی ETH جابجا کرده‌اند.
به گزارش پلتفرم Lookonchain، یک کیف‌پول متعلق به بنیاد اتریوم پس از تقریباً ۶.۶ سال غیرفعال بودن، ۹۲،۵۰۰ واحد ETH به ارزش خیره‌کننده ۲۹۴.۹ میلیون دلار را به کیف‌پول جدیدی منتقل کرده است. داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که این کیف‌پول برای اولین بار در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۵، ETH دریافت کرده بود. حال، این جابجایی اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده و مدیریت استراتژیک قوی بنیاد اتریوم را نشان می‌دهد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

طبق گزارش‌ها، این دومین حرکت مهم کیف‌پول بنیاد اتریوم در مدت یک هفته است. با این حال، این حرکت تاکنون تأثیر منفی چندانی بر قیمت اتریوم نداشته است.
در همین حال، ETFهای اسپات اتریوم در سومین روز پس از راه‌اندازی، همچنان شاهد خروجی‌های قابل‌توجهی هستند. به ویژه، ETF اتریوم شرکت گری‌اسکیل (ETHE) بیش از ۳۴۶ میلیون دلار خروجی در روز پنج‌شنبه داشته است. به این ترتیب، مجموع دارایی‌های تحت مدیریت ETHE به ۷.۵ میلیارد دلار کاهش یافته و بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در تنها سه روز اول راه‌اندازی از دست داده است.
به گفته تحلیلگران، قیمت اتریوم باید از ۳،۵۰۰ دلار عبور کند تا گاوها بتوانند کنترل بازار را به دست گرفته و آن را بالاتر از ۴ هزار دلار و اوج‌های تاریخی جدید برسانند.


منبع

کوین‌گیپ


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات