توکن صرافی ورشکسته FTX در شرایط نزولی بازار اوج گرفت! ماجرا چیست؟

  • توسط: admin
توکن صرافی ورشکسته FTX در شرایط نزولی بازار اوج گرفت! ماجرا چیست؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت توکن صرافی FTX با نماد اختصاری FTT طی ۲۴ ساعت گذشته رشد چشمگیر بیش از ۴۸ درصدی را ثبت کرده و به ۲.۱۵ دلار رسیده است. کارشناسان معتقدند که این رشد ناشی از گمانه‌زنی‌ها مبنی بر شروع بازپرداخت مطالبات طلبکاران این صرافی ورشکسته در آینده‌ای نزدیک است.

یک اینفلوئنسر معروف در حوزه کریپتو، به نام کریپتو رووِر (CryptoRover)، با انتشار توییتی اعلام کرد که صرافی FTX ممکن است به‌زودی فرآیند بازپرداخت ۱۶ میلیارد دلاری خود را آغاز کند که می‌تواند نقطه عطفی پس از فروپاشی این صرافی باشد.

با این حال، تاکنون هیچ تأییدیه رسمی از سوی تیم FTX در مورد زمان شروع این بازپرداخت اعلام نشده است.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

بر اساس شایعات منتشر شده، بازپرداخت وجوه به طلبکاران و مشتریان FTX از ۳۰ سپتامبر، یعنی امروز، آغاز می‌شود. اما این شایعات نادرست هستند؛ زیرا برنامه بازپرداخت هنوز توسط دادگاه تأیید نشده است

. طبق پرونده جدید ورشکستگی، جلسه دادگاه برای تأیید طرح بازسازی در ۷ اکتبر برگزار خواهد شد و در صورت تأیید، طلبکارانی با مطالبات کمتر از ۵۰ هزار دلار تا پایان ۲۰۲۴ و اشخاص دارای مطالبات بیشتر، در سه‌ماهه اول یا دوم ۲۰۲۵، وجوه خود را دریافت خواهند کرد.

در همین حال، تحلیل تکنیکال چارت قیمت توکن FTT نشان از شکستن الگوی کنج نزولی در نمودار سه‌روزه دارد. یکی از تحلیلگران معروف به نام کاپیتان فایبیک (CryptoFaibik) هدف قیمتی ۴ دلار را برای FTT پیش‌بینی کرده که افزایشی ۸۶ درصدی نسبت به قیمت فعلی ۲.۱۵ دلاری آن محسوب می‌شود.

به گفته وی، شکست اخیر الگوی کنج نزولی به معنای آغاز یک روند صعودی قوی برای FTT است.

صرافی FTX که زمانی یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های کریپتو بود، در نوامبر ۲۰۲۲ پس از افشای یک کلاهبرداری بزرگ توسط مدیرعامل سابق آن، سم بنکمن فرید، ورشکسته شد. این ماجرا بازار کریپتو را شوکه کرد و هزاران طلبکار، از کاربران عادی گرفته تا مؤسسات بزرگ، را در انتظار شروع فرآیند بازپرداخت قرار داد.

در حالی که شایعات اخیر باعث افزایش قیمت FTT شده‌اند، لازم است که سرمایه‌گذاران محتاطانه عمل کنند؛ چرا که هنوز خبری رسمی درباره زمان این بازپرداخت‌ها منتشر نشده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات