تلاش مجدد برای ترور ترامپ! بازار کریپتو با موج جدیدی از نوسانات روبرو می‌شود؟

  • توسط: admin
تلاش مجدد برای ترور ترامپ! بازار کریپتو با موج جدیدی از نوسانات روبرو می‌شود؟


طی 24 ساعت گذشته، قیمت اتریوم (ETH) نزدیک به 6 درصد کاهش یافته است از بالاترین قیمت روزانه 2425 دلار در 15 سپتامبر به کمترین قیمت 2260 دلار در 16 سپتامبر. این کاهش قیمت زمانی رخ داد که بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نگرانی های عمومی 4.5 درصد سقوط کرد و ارزش کل بازار به 2.12 تریلیون دلار کاهش یافت.

گزارش ها حاکی از آن است که در 15 سپتامبر، دونالد ترامپ از یک سوء قصد دیگر جان سالم به در برد. پس از اعلام این خبر، برخی ارزهای رمزپایه مرتبط با آن دچار افت قابل توجهی شدند.

در میان ارزهای دیجیتال برتر بازار، اتریوم نیز بیش از سایر ارزهای دیجیتال تحت تأثیر قرار گرفت. این کاهش قیمت با موجی از ترس، عدم قطعیت و شک (FUD) همراه شد و حتی تحلیلگران بازار از عملکرد اتریوم انتقاد کردند.

بر اساس داده های بازار، در 15 سپتامبر، ارزش جفت ارز معاملاتی ETH/BTC به پایین ترین سطح خود از آوریل 2021 رسید و به 0.038 کاهش یافت.

در همین حال، داده های زنجیره ای نیز نشان می دهد که نهنگ اتریوم پس از 8 سال فعالیت خود را آغاز کرد و دارایی های خود را به ارزش 37 میلیون دلار فروخت.

علاوه بر این، دو نهنگ دیگر اتریوم خود را به صرافی Coinbase منتقل کردند. بر اساس گزارش ها، نهنگ اول 14081 اتریوم و نهنگ دوم 13977 اتریوم را به این صرافی منتقل کردند.

این رویدادها در آغاز یک هفته حساس برای ایالات متحده رخ داد. زیرا فدرال رزرو در حال آماده شدن برای تصمیم گیری در مورد کاهش نرخ بهره در 18 سپتامبر است. احتمال کاهش 25 واحدی این نرخ 41 درصد و احتمال کاهش 50 واحدی 59 درصد برآورد شده است.

پیش از این، برخی از تحلیلگران پیش بینی کردند که کاهش نرخ بهره می تواند به عنوان یک رویداد «فروش خبری» عمل کند و منجر به کاهش بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال شود.

شایان ذکر است که پس از انتشار خبر ترور نافرجام ترامپ در آن روز، برخی ممکوین های مرتبط با آن مانند MAGA و TRUMP نیز به ترتیب 7 و 12 درصد کاهش یافتند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات