تقویم ایردراپ‌های تلگرامی؛ توکن‌ بازی‌های محبوب چه زمانی عرضه می‌شود؟

  • توسط: admin
تقویم ایردراپ‌های تلگرامی؛ توکن‌ بازی‌های محبوب چه زمانی عرضه می‌شود؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی‌های کلیکی مبتنی بر تلگرام در سال جاری با وعده‌ ارائه توکن‌های رمزارزی از طریق فعالیت‌های درون بازی، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. حال، زمان عرضه توکن‌های مربوط به این بازی‌ها فرا رسیده و تاریخ‌های مشخصی برای این رویدادها اعلام شده است.

راکی ربیت

بازی راکی ربیت (Rocky Rabbit) که بیش از ۲۵ میلیون کاربر دارد، توکن ربیت‌کوین (RBTC) خود را در تاریخ ۲۳ سپتامبر روی شبکه تون (TON) عرضه خواهد کرد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

هرچند هنوز جزئیات نحوه تخصیص توکن به بازیکنان مشخص نشده، انتظار می‌رود که این توکن در همان تاریخ میان بازیکنان ایردراپ شود.

همستر کامبت

بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر، توکن همستر (HMSTR) خود را در تاریخ ۲۶ سپتامبر بر روی شبکه تون عرضه خواهد کرد. این توکن ابتدا قرار بود در ماه جولای عرضه شود، اما به دلیل نیاز به زمان بیشتر برای آماده‌سازی به تعویق افتاد.

عوامل مختلفی مانند میزان درآمد غیرفعال درون‌بازی و تعداد کاربرانی که بازیکن به بازی دعوت کرده است، در تخصیص ایردراپ توکن تأثیرگذار خواهند بود.

ایکس امپایر

بازی ایکس امپایر (X Empire) که قبلاً با نام ماسک امپایر (Musk Empire) شناخته می‌شد، اعلام کرده که فاز استخراج آن در تاریخ ۳۰ سپتامبر پایان می‌یابد و پس از آن، ایردراپ توکن‌ها برگزار خواهد شد.

این بازی با تم ایلان ماسک، ایردراپ توکن خود را برای اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر برنامه‌ریزی کرده و قصد دارد توکن‌های بازیکنان غیرفعال را بسوزاند تا سهم بیشتری به بازیکنان فعال اختصاص یابد.

میم‌فای

بازی میم‌فای (MemeFi) یک بازی مبارزه‌ای است که روی شبکه اتریوم و لینیا (Linea) ساخته شده است. توکن میم‌فای (MEMEFI) این پروژه در تاریخ ۹ اکتبر عرضه خواهد شد.

جزئیات مربوط به تخصیص این توکن هنوز اعلام نشده، اما یک ابزار عمومی برای بررسی تخصیص ایردراپ پیش از این تاریخ در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

تپ‌سواپ

بازی تپ‌سواپ (TapSwap) توکن خود را در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ بر روی شبکه تون عرضه خواهد کرد. تیم توسعه‌دهنده اکنون در حال تعیین توکنومیک پروژه و مذاکره با صرافی‌های بزرگ برای لیست کردن توکن خود است.

کتیزن

توکن کتیزن (CATI) در تاریخ ۲۰ سپتامبر در صرافی‌های معتبری همچون بای‌بیت (Bybit) و بیت‌گت (Bitget) لیست خواهد شد. هرچند زمان ایردراپ این توکن هنوز مشخص نشده، اما احتمالاً در تاریخ ۲۱ سپتامبر به اطلاع بازیکنان خواهد رسید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات