تتر در حال بررسی فرصت‌های وام‌دهی به معامله‌گران کالاهای بین‌المللی است

  • توسط: admin
تتر در حال بررسی فرصت‌های وام‌دهی به معامله‌گران کالاهای بین‌المللی است


استیبل کوین تتر (USDT) در حال بررسی وام دادن به معامله‌گران کالاهای بین‌المللی، به ویژه در بازارهای در حال توسعه است. در واقع، سود بالای تتر و ارتباطات موجود این کمپانی، ممکن است فرصت‌های سودآوری ایجاد کند.

تتر می‌تواند از سرمایه‌گذاری‌های تجاری که با کمبود اعتبار مواجه هستند، سود زیادی ببرد، به خصوص که با رقابت در بازار استیبل کوین‌ها مواجه است.

شبکه ارتباطات جهانی تتر

طبق گزارش بلومبرگ، تتر (USDT) در حال بررسی ورود به تجارت کالا است. این استیبل کوین در ده سال فعالیت خود از موفقیت گسترده‌ای برخوردار بوده و دستاوردهای چشمگیری در اقتصادهای در حال توسعه کسب کرده است. مشارکت با معامله‌گران کالا می‌تواند به نفع تتر عمل کند، به‌ویژه زمانی که رقبا به دنبال افزایش قدرت خود هستند.

چندین عامل کلیدی می‌تواند تتر را برای معامله‌گران کالاهای جهانی مناسب کند. اولاً، مشاغلی که بسیار متکی به اعتبار هستند که عموماً مؤسسات مالی سنتی را شامل می‌شود. این امر می‌تواند به ویژه با افزایش تحریم‌های ایالات متحده دشوار باشد. تولیدکنندگان فلز روسی در حال حاضر از USDT برای تسهیل معاملات بین‌المللی خود استفاده می‌کنند.

اساساً، تولیدکنندگان کالا از بسیاری از کشورها به دلیل نیازهای اعتباری شدید، صرف نظر از کیفیت محصولاتشان، نمی‌توانند تجارت خود را انجام دهند. تتر دارای سرمایه زیادی است و به طور مستقل در بسیاری از این کشورها محبوب است، بنابراین ممکن است این فرصت را داشته باشد که خودش به عنوان یک خط اعتباری عمل کند.

خرید و فروش آسان تتر در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید تتر

اگر طرح تتر موفقیت‌آمیز باشد، می‌تواند از این فرصت سود بسیاری ببرد. بازارهای کالاها بسیار سودآور هستند و اریک بالچوناس همبستگی فزاینده‌ای را بین بازارهای طلا و ETF ارز دیجیتال در سال گذشته مشاهده کرده است. تتر پیش از این دارایی واقعی (RWA) مبتنی بر طلا را راه‌اندازی کرده بود و می‌تواند آن را به سایر کالاها گسترش دهد.

بالچوناس گفت:

جالب اینجاست که از زمان راه‌اندازی ETF بیت‌کوین، بیت‌کوین 5 بار به سقف تاریخی خود رسیده است، اما این برای طلا 30 بار رخ داد – اگرچه طلا تنها 1.4 میلیارد دلار ورودی خالص داشته است در مقابل 19 میلیارد دلار برای ETF های بیت کوین.

منبع Bloomberg

علاوه بر این، تتر قبلاً تجارت کالا در فلزات روسیه و نفت ونزوئلا را آزمایش کرده است و برخی از کالاها در حال حاضر با معاملات از طریق ارزهای دیجیتال درگیر شده‌اند.

با این حال، معایب بالقوه بسیاری نیز وجود دارد. دلیلش این است که تجارت کالاها مستعد تقلب و شکست است و تتر ممکن است نسبت به اعتباردهندگان سنتی، حاشیه سود کمتری را طلب کند. حاشیه سود بالاتر منجر به ریسک‌های بالاتر می‌شود.

در حال حاضر، تتر جزئیات این طرح را فاش نکرده و مدیرعامل پائولو آردوینو ادعا می‌کند که در «مراحل اولیه» است.

آدرینو گفت:

ما فعلاً نمی‌خواهیم میزان سرمایه‌گذاری در تجارت کالا را فاش کنیم. ما هنوز در حال تعریف استراتژی هستیم. ما علاقه‌مندیم تا فرصت‌های مختلف تجارت کالا را بررسی کنیم، و معتقدیم فرصت‌های این بخش در آینده بسیار زیاد خواهد بود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار آلت‌کوین‌ها
پرونده کمیسیون بورس آمریکا و ریپل تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۲ بازدید
اخبار آلت‌کوین‌ها
شبکه لایه ۲ ورلد کوین راه‌اندازی شد
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۵ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کاهش قیمت اتریوم در 7 ماه گذشته
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۱ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
مدیرعامل شوید و استودیوهای بازی بسازید
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۲ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات